Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


intan, byebye :)



huaaaaaa ! satu lagy cerite indon yg mmg aku join sejak episod first smpai last. percaye tark, crite ney kuar at prima sejak taon lepas weyh ! lame nye cite neyh ade kat tv kite. hari ni weyh ! episod last hari ni ! esok plak cite baru ! tapi still si naysilla nie blakon. tapi dude tade ahh. huhu. aku menanti cerite sinetron cahaya. diorang nie blakon guks. tapi maseyh ta kuar tv agy. huhu. tunggu form 4 la maknenye nk tgok sinetron cahayanye. haha. hm korang blakon dlm cite ney mmg sweet gilaks la weyh ! aku ingt lagy pantun yg dude kasi kat nay dlm cite ney weyh. huhu.


orang di utara bilang , gunung itu indah.
aku diam.


orang di selatan bilang , laut itu indah.
aku diam.


orang di timur bilang , bintang itu indah.
aku diam.


orang di barat bilang , permata itu indah.
aku diam.


orang di utara , selatan , timur , dan barat diam bila aku bilang ,
INTAN YANG INDAH :)


btw, byebye intan :) .


terbaik wok :)

3 comments:

Syafi / Sya Izz said...

salam idora..cantik blog...citer intan ni mmg best kan..thanks sebab awak ingtkan kembali puisi yg rado bace kat intan...so sweet..ok..bye..!!

CikdorayakiN said...

wehaaa~
ade jugak peminat cite intan kat sini ekh.
same2.
rado tu hensem kan ?
haha.
thnx menjenguk blog saia :)
oke bye2.

Syafi / Sya Izz said...

ha'aa...hensem kan...hehehe...(~_^)