Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


kuantan mari.

ouh hm. nie gmbr bang mi kawen ngn kak azila. bang mi nie anak pak ngah aku iaitu abg kpade ibu aku. hm ta sangke bang mi da kawen. rase cam baru je haritu kak long kawen. huhu. apesal sedey plaks nie. haha.

hm jmaat naty ade lagy kenduri kat semban, umah pak ngah plak. umah pengantin pompuan nie kat kuantan jaohnye. jmaat aritu family pak ngah, famili aku, famili blah mak ngah konvoi pegy kuantan same-same. adek-badek blah ibu sume pegy kuantan ary sabtu, tataw ahh nape.

hm first tu rase cam ta best sbb ibu ckp naty kene tinggal umah pengantin pompuan. aku pon asek mengeluh je memanjang. last2 bile nk sampai tuh, tgok2 kitorang sume tido ramai2 kat umah sewa kwan bang mi. rumah banglo teres. besarrrrrr wok ! bape ramai org pon maseyh bule masok agy uh. kat tingkat atas ade 3 bilek. satu agy bilek, kat bwah. tnds plak ade due rasenye. satu kat ats, satu kat bwh. hm tah la. ta pasti due ke tige sbb ta jengok sgt kat tingkat ats uh. hoho.

hm aku ngn ibu tido kat dlm bilek yg satu-satunye ade kat tingkat bwh. first tu segan. last2, ibu aku kate panas, teros masok je dlm bilek tu. haha. tido bwh kipas. siap ade katil skali. ayh ngn abg tido kat ruang tamu dgn ank2 pak ngah sume. pak ngah ngn mak ngah pon same join tido kat ruang tamu. separoh famili sblah mak ngah tido hotel je. takot nyusahkan kot. hm yg separoh agy tido kat tingkat atas.

aiks. panjang plaks aku bercerite. k la. malas nk taip pnjg2 agy. aku ucapkan selamat pengantin baru kat bang mi. semuge berkekalan sepanjang hayat. amin :) .


hm nmpk ta tande soal ( ? ) kat dlm gmba uh ? hehe. act rantai n cincin suda dipakai uleh pengantin perempuan :) .

terbaik wok :)

1 comment:

Miss.Hannah said...

wah.bestnya! nk g tgk org kawen gak :D