Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


shopping again

tady sbelom balek pilah dpd seremban, abg aku tepingin nk beli baju kat Jusco. so, kami semue survey2 satu mall carik baju abg. rupe2nye baju tu kat dlm jusco sahaja. sementare abg nk byr baju dye, aku & ibu pegy ke bahagian baju perempuan. aku amek baju kat bwah ney haa. best wok jln2 tady. hm lepas beli brang dapor en, ibu kate nk teros balek. hua ! ta dpt nk g mph. tyme tu da naek lif aw. abg aku pulak tetibe kuar dpd lif tu. dye kate nk beli topup. aku plak nk ikot. lif da nk tutop ney. ' pintu lif akan ditutop ' . hah cmtu la lif tu ckp tpi dlm bhase inggeris la. hehe. aku menggagahkan diri tekan lif tu supaye dibuke. ayh aku mesti da mengamok tyme tuh. saba je la. haha. aku kuar je lif, aku jerit. " abang, tnggu ! " . haha bajet. mcm dlm tv je. keh2.last2, abg soh masok kedai Popular. arghh. kat popular ape ade ? aku ta bese at citu. last2, ta beli pape. hampagas betol ! haha. tp best guks sbb dpt beli baju lagy :) .


terbaik wok :)

No comments: