Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


sedih je denga x)

gahaha title tade kene mengena kudd ngn entry nie.
tady, abg aku baru balek dpd KL.
aku nie tgh dok on9 stream youtube yg tgh laju niee.
abg masok umah je teros kate, "dah. abg nak gune laptop ni" .
aku pon mcm 'haaaa ? whyyy ?' cewah :P
aku ckp la "apsal plak. gune jela komp tu dlu" .
dea jwb, "abg nk bwk balek Kuching la laptop tu" .
aku ckp, "yela tawu. tp gune jela komp tu sementare" .
dea jwb, "dah takde. abg nk gune skang jugak" .
aku pon cam mengalah jela enn. buat muke sedih je.
aku pike dah taleh on9 dah. tanpe buang mase, teros msg Choi.
"aku taleh on9 da weh". gahh sedeh je denga en xP .
lame jugak tunggu Choi balas. tade unn. kdt abeh kudd :P
patuh ayah aku ckp "ayah nak install abg nye nie jap" .
aku pon beralih la dpd laptop tu. tade keje buat, carik keje.
amek buku skola, tulih name, susun buku dlam beg.
rajen betol aku. haha rajen la sgt. cam apetahhh =___="
patuh lame la jugak menunggu ayah aku nie menginstall apetah.
then denga bunyi cam ayah aku restart laptop tu.
aku tebeliak bijik mate denga ! aku rase cam,
'AYAHH ! ORG TGH STREAM YOUTUBE LAHHHHH !'
*dushh dushh dushh =___="
punye frust aku ta terkate bhaiiiii !
bukan senang nk dpt stream utube laju cmtu.
ayah aku senang2 je pi restart laptop. aiyarkkk !
patuh lepas ayah aku da abeh install hape sume.
aku pike bule la gune balek en laptop tu.
tetibe jea abg aku kuar dpd bilek dea en.
teros dea bagi laptop dea yg aku penah jugak curik2 gune xP
hahaha sempat lagi tuh aku crite mase silam. wahaha xD
aku tekazut ta terkate. dlm aty, 'ape cer pulak neh ?' .
patuh abg aku ckp, "gune la laptop abg tu wat smentare" .
patuh aku cam tapuas aty ahh en. laptop ayah aku tu lawa.
jeles bhaii. aku teros wat muncung cam Geun Suk / Tae Kyung.
hahahaha ayah aku pndang pelik jea. dea tanye,
"knape ?" . aku ckp "heheh tade pape" :P . haha x)
ngehehe tapi tape la. jnji dpt on9 meyh. wehehehe ^^
abg aku dah amek da laptop ayah aku tu bwk msok bilek dea.
dlm aty, 'haha jgn tekejot tgok gmba2 yg ade dlm laptop tu xP'.
hahaha dlm laptop tu bnyk gmba kpop jea.
pening abg aku tgok naty tuuu. wahahaaa bia laaa.
kang laptop dea nie jugak aku nk penohkan gmba DBSK.
gagagagagaaaa :P sape soh kasi aku laptop dea ?
abeh semue aku conquer naty. mcm takenal aku jea. hahahh x)
gahh laju jugak on9 gune laptop abg aku nie.
tade lah menyesal ke hape keh. hehe.
da lah. utube mariiii :D

Jaejoong oppa :)

No comments: