Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


tomorrow is the dark day of mine, maybe ? ToT


jumaat lalu...
perjumpaan pengawas,

kak mazidah : minggu depan MC budak form 3 ambik alih. sape nak jd MC ?

*sume budak pompuan form 3 tunjuk kat aku*

aku : *mate puseng2 pndng derang* ape ? ape ? knape ? knape aku ? Mark kan ade ?

nisa : Mark masok olahraga lah. mane buleh jd MC.

aku : alaaa, taknak weh taknak ! TT^TT

kak mazidah : okay, okay. kenape korang semue suruh die jd MC ?

tyra+ziqah+nisa : sbb die tapernah jd MC lagy !

aku : *haih yola-yola. den mengalah yoo T^T*

perjalanan nk balek rumah dlm kereta...

aku : ibu ! senin naty dora jadi MC !! camane nie ?! dora tanak ! T..T

ibu : haaa ! bagos la tohh. adelak pengawas tanak jadi MC plak.

*dlm hati : ta membantu betol ibu nie. huhu*

ottokhae ? ottokhajo ?
ANDWAEEEEEEEEEEEEEE~!!!! SHIROOOOOOOOOOOOO~!!!!

huhu korang, doakan la aku ta tejatoh ke tyme bejalan. sore tersengau terserak ke tyme becakap. termelatah ke tyme jd MC uw. yeh yeh yeh ? doakan aku kawan2 ! TT^TT fuuu~ tatao ape MC ? MC : Pengerusi Majlis x((

keep the faith :)

No comments: