Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Kebahagiaan Dalam Perpisahan

Ahmad Shahir Zawawi a.k.a Shahir (kanan skaly)

Pee Ass : adira nmpk cute sgt dlm gmba ats neh kan ? =DDD

congrats juara AF8 ! im damn freaking happy ! =DD yeay ! hehe. aku vote jugak tau si shahir ni. tapi rm1.00 jelah. rm1.00 samedengan 2 vote sahaja yee. haha lol. abih ahh kredit aku naty kalau vote bnyk2. hehe :P oh yeahh, lagu diaa sgt PERGH kan jiwa dan ragaku. wahaha. " Kebahagiaan Dalam Perpisahan " . urghh mase die nyanyi single terbaru die secara live tady kan, fuyoh~ fuyoh~ hati aku dedekan/berdebar2 lahh. wehee~ die abis nyanyi je terus aku tepuk tgn sekuat hati tp x berbunyi, menjerit sepenuh hati tp x berbunyi jugak. bahahahaha. osah ehh den giloo dahh. kekeke xP apejelahh. yg pnting, abis konsert je tros aku on9 ni wish congrats ntuk shahir & tros search lagu bru die coz nk download. pueh caghik haa x yoo jumpo2. akher ea jumpo gak aaa. hehe. aku dah ade dah lagu baru die. korang camne ? ade lgu die ? ade ? takde kan ? geehehehehe~~ =DDDD akhir kata, SHAHIR~♥♥

sila jenguk SHAHIR : Shahir AF8 - Kebahagian Dalam Perpisahan (Official MTV)


Shahir AF8 – Kebahagiaan Dalam Perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

No comments: