Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


rajen ker ? =.="

kyaaaaahahahahaha siket gile buku atas tohhh kan =.=" mcm mane nehh, ayah aku dah beli semue subjek kodd buku latihan. buku rujukan pon dah bertambah. kepale aku pon dah pening tatao bile nk bace. latihan tu nmpknye kene la buat stiyap hari. membazir kan kalo dah beli tpi ta buat. cehh cam rajen je aku nie. haha insyAllah aku buat slalu. hehe. aja fighting ! :P

berita gembira kawan-kawan ! EPOP dah kluar weyyyy ! pepagy balek dpd tucen je teros singgah kedai beli epop. bab tu mmg aku rajen, hahaha. bapak best kodd keluaran kalinie, kekeke =DDDD


poster BEAST ngn SHINEE weyyy !! buat aku terjerit kejap tady. hahaha LOL x)

satu mukesurat cite psl laki pertame aku weyyy,
menggoda tergoda laweyhh ! ngehngeh :P

compilation of my first hubby and my second hubby,
kyaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkk~~~~~~ =.="


yeheeeee~ kalendar laki aku jugak tuuuuu, sexy tokk bahhh. kekeke xP

aku ade beli Klik jugak tapi poster die cume SS501. x best sgt tapi mngkin bg diyana, die akan menjerit kudd. hahahh. hurm nk kasi kat diyana ke ta ek ? kasi ta ? kasi ta ? kasi ta ? tayah kodd. beli lah sndri, kekeke xD korang beli lah cepat weyy sbelom korang dibelikan. BAHAHAHAHAHAHAAA~ roger and outttt~ :P

keep the faith :)

1 comment:

syahirahjamal said...

Epop!!!!!!!!!!!!!!!!!
alamak dh 4 bulan tk beli buku ni!!
jarang ada kat kedai derr...
benci benci!
kena gi jaoh jaoh bru dpt jumpe buku ni!!
grrr =.="