Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Budak gedik sudah pulangg

Oh yeah, bagus. Aku sudah kembali. First raya jea dah balik kampung kat Tanjung Ipoh. Malam pulak balik kampung Panchor kat Seremban. Kat TI tak best sebab tak ramai yang balik kampung. tapi kat Panchor best. Ramai jugak sedara-mara yang balik. Best poit. Dari senja sampai laa tengah malam asek gelak gelak jea dengan diorang semua. HEHE :D Tadi baru jea lepas balik dari rumah Maktam yakni adik bongsu ayah aku. Dye baru jea balik dari umrah. Katenye, dye sama buat umrah dgn Azwan Ali, Farid Kamil plus Dato' ke Datin Sarimah tah. Aku tak ingat la plak. Takde motif, saja cerita. Hee :)






Sekarang dah balik, sekolah pon nak mula dah. Ish menyampah ! Next week ade exam, pengetua gedik nak buat jugak. Sebok jea dye nak ikod aku jadi gedik jugak -.-" HAHA. Ape merepek entah aku ni. Raye tahun ni memang boring gila lah aku cakap kan. WUWUWU~






Aku plak apekebengap sangat sampai lupa nak snap gambar masa first raya hari tu. Dah cantik cantik pakai baju raya, smpai lupa nak snap gamba sensorang. Ecehh, sengal la kaw Dora.
-_________________-"





Eh lupa, Salam 1Malaysia ^^



* Tak gedik sangat kali nie. HAHA xD

No comments: