Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Goodbye PMR , Well hello LIFE ^__^

" What ? Exam sayangg Dora dah habis ? Aiguu~ Nak kene celebrate nie. Chukae yeoboo~ "



* Angan angan yang terlampau tinggi xD


" Dengan ini, saya bersumpah. Bahawase-nya saya, tidak akan mengambil peperiksaan PMR lagi, kerana peperiksaan SPM masih ada "


HAHA ! * lawak lah sangattt -____________-"




Yes, yes. PMR dah habis akhirnyaa. Tak terkata dah aku sebenarnyaa. Happy yang teramat sangat. Tapi memang tak boleh nak happy sangat pon. Result still kene tunggu, still nak kene ambik. 28 December, aku benci kaw. HAHA :P . Siyes Sains 2 susah gilaaa. Tadi Mx 1 ade due soalan aku cuai sebab panik tak cukup mase :( huwuu~ Aku dah buat sebaik mungkin, sedaya upaya aku. Kertas exam pon dah hantar. Tak boleh nak mintak balik. Sekarang, kerja yang kena kita semua buat cuma bertawakal sajelah kepada-Nya :) . Sememangnya hanya Allah sajelah yang menentukan jalan hidup kita same ada berjaya atau tak. Hope result nanti memuaskan. Aminn~ :')




* ayat tak boleh blahh. HAHA






Okay, sebagai comeback stage aku harinie, aku bagi korang tengok gambar laki korea aku. HAHA. Muka dye sama jea macam muka mamat due orang kat atas niee xDD
Ouhh, rindu sama kamuu Chullie ! Keke :D

Kyaaaaaaaaaa~ Kenapa laki aku ni hensem sangat hah ? Woii, mesti lah WAJIB hensem. Kalau tak, bukan laki aku lah namanyaaa. Hhaaa ^______________^







* Tapi tapi, aku tetap benci perempuanperempuan yang sajeee jeaa nak dekatdekat dengan laki aku dalam group SISTA tu. Kalau aku dapat tau laa name kaw kan, kaw tengok aaaaaa~ ARRGHHHHHH AKU BENCI KAW POMPUAN ! Haha hamekk ko ! xDD











Okay lahh, itu laki terkini aku. Now, masih tak dilupakan Ex - laki aku yang dulu (^3^)
Masa untuk layan Heaven's Postman ! Nenek Nabihah Nizam~~ Thank you bebehhhh~ KEKE :DD










AUWWWWWWW~~~ comel gilossssss. haha ^0^

No comments: