Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


I'm tired enough .



Okay, tajuk memang speaking habis tapi entry ? Haha bahasa melayu lah babeyh. Kita kena martabatkan bahasa melayu kita. Ceweyhh, bak kate Mimi " Mentangmentang mak kaw ajar bahasa melayu boley laa an. Haha " . Hehe betol uw, tapi even kena cakap melayu, kita kena gak speaking sikit. Kasi naikkan markah bahasa inggeris kita pulak, hehe. Pffftt, dah lari tajuk ahh. HAHA :P



Ngee, semalam kitorang datang sekolah. Bangge kodd, seminggu dua kali jee datang sekolah. PMR dah habis lah katekann. Hehe :) Okay, mulamula datang semalam kitorang kena main futsal. Boring gilaaaa babess -.-" Lepas dah main futsal, lepaklepak kat tepi court tennis tu, borakborak ngn Mimi Najwa Laila Tyra Aten pasal hindustan. Haha, 3 Idiots lahh weyhh, tak dilupakan :D And Mimi mase tuu tak boleh blahh, " TAKE DHAT ! " . Bahahahaha naek gilaaa aku tyme tu bila dengar Mimi cakap macam tuu, HAHA xD . Erkk, korang tak paham ea ape aku ceritaa ? Hahaa, tengok 3 Idiots dulu lahh baru korang paham. HEHE ^O^



Then, lepas dah boring lepak court tennis tu, kitorang tukar spot ke dewan pulakk. Fuyohhh, gulagula lolipop strawberry aku habis dahh lepak dewan tuu. Kejap jee habis. Haha takpe. Kalau aku pergi Cameron lagy, aku belikan banyakbanyak untuk korang okeh ? *Tah bilo nak poie lagi tah, HAHA :P . Okay, mulamula lepak tuu memang bosan gilaa la kan. Then aku dapat idea nak main badminton jehh. Lastlast main badminton dengan Laila daripada awal pagi sampai lah balik weyy. Takde rehat langsung tawu tak ? *tiputipu* haha :D Memang lahh ade rehat jugak, tu pon tak lame. Baru nak labuh punggung duduk, dah kena panggil ngan budakbudak niy, ajak lawan badminton. Haha ape lagi, peluang dah ade an, pergi je lahhh. Hehe :)



And seperti yang aku dan Laila dah jangka kan, badan mesti lenguhlenguh wey. Malam tu rase biase jee. Nak bangun pagi tu fulamak aihh, nak taip sms pon susah aku cakap ! Serius niy aku tak tipu yerr, harap maklum. HAHA :P . Hah, kalau aku baring dekat lantai sambil online, nak bangun ea tuu an. Ambik masa satu minit nak bangun wey ! Korang dengar satu minit tu macam pendek jea kan, tapi bagi aku. Haiyarhhhh, rase macam sejam ngok ! Haha kan dah keluar dah x) Nak sembahyang lagi laaaaa, korang pepaham jelah. Sape yang pernah merasa tu, memang dapat memahami aku lahh. Haha. Yelah, mane tak lenguhlenguh badan an. Dengan aku niy yang memang jenis tak suke eh bukan, lebih tepat kalau cakap MALAS bersenam, nie lah padahnyea. Hoho padan muke engkau lah Doraa~ LOL :D



Haih, papepon~ Mak ayah aku dah kasi green light untuk esok. Mimi pergi sendiri dengan family dye, tapi tak tawu lah dye nak join dengan kitorang ke tak kan :) Laila pon dah sure pergi, dye pergi sendiri daripada rumah dye dekat seremban. Tyra pulak memang nak pergi kalau Najwa sanggup jemput dye, Teha pon rasenye boleh jea pergi tu kodd. Heh~ Yang penting, aku tumpang Najwa jea esok. Plus, NO BOYS okayh ? Grr. Fullstop ! Bye ! Teheee ^.^v


4 comments:

FATIN FARHANA MIDZAN said...

suke suke

Dora Kimmy said...

haha ape pulak yg kaw suke ?

FATIN FARHANA MIDZAN said...

part yg NO BOYS tu xD

Dora Kimmy said...

HAHA, mmg sajee aku highlight kan tuu. soh mak kaw tgok blog aku weh, LOL