Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Life As We Know It

Sabtu kelmarin, yakni semalam, aku pergi turun Seremban dengan kengkawan. Bayangkan aku tidur pukul 3 pagi melayan Facebook dengan Mimi, Fikhri, Armani, Faizal, and ramai lagi lahh an. Then aku bangun tidur pukul 7 pagi. Ape function entah aku bangun awal. Pergi Seremban pukul 10 je ponn. Maybe aku excited terlebih kodd. HAHA :P . Okay pukul 9 baru aku terhegeh-hegeh nak pergi mandi padehal dah janji dengan Tyra nak jemput dye pukul 9.30. Haha lastlast aku text dye cakap aku lambat sikit. Hehe :D . Dah 9.45 pergi lah Gentam nak ambik Tyra. Suruh dye tunggu kat luar rumah tapi kereta aku dah jauhhhhh masuk ke dalam, tak jugak jumpe orangnyee. Dah masuk ke hutan dah niy, cepatcepat aku suruh ayah aku stop. Terpaksa lah pusing balik. Haha dah terlanjur babe, nak buat macamanee. Hehe :P . Dah pusing balik baru lah nampak batang hidung minah ney. Haha.



Then dah jemput Tyra, kami bertolak pergi rumah Najwa pulak. Raserase macam dah lambat jea kan. Tapi sampaisampai jea rumah dye, tengok tengok tuan ehh baruu nak sarapan pagi. Hampeh jee, -_________-" HAHA :P . Tyra macam kanakkanak riang nak jenguk sekeliling rumah Najwa tu. Tau lah rumah Najwa besarkan. Haha aku yang baru first tyme datang pon tak macam tuu. Kehkeh, jangan mareee Tyra~ hehe :D .



Dalam pukul 11 pagy kitorang gerak ke JJ, Seremban 2. Sampai sana pukul 12. Terus naik tingkat atas dekat cinema. Kami tunggu Laila dulu dekat sana. Lepas tu check tiket wayang. Mulamula tak tawu nak tengok Cuti-Cuti Cinta yang pukul 1.30 petang or Life As We Know It yang pukul 1.50 petang. Lastlast decide tengok cerita Life As We Know It tu jea coz hero dye hensem ! lol, HAHA ^O^ Dah beli tiket, kitorang jalanjalanjalan dan jalan lagy. Heh, mase memang singkat betol. Kitorang makan dekat foodcourt pukul 1.30. Terpaksa lah kitorang rushed wey, kalau tak memang tak sempat lah. Andand, mak Najwa belanja~ HEHE :D Thanks Acik ! Ehh silap, thanks AUNTY ! Bahaha, buat maluu aku jekk semalam xDD . Aku and Laila makan makanan Korean semalam, tapi pilihan kitorang memang tak tepat langsung ! -____-" Patutnyea kitorang ambek Bulgogi jea or Ra myun kee an. Sedap lahh jugak rasenyea kodd. Erkk, aku tak ingat pulak ape yang kitorang makan semalam tuu, hehe :P Lastlast, kitorang tolong Tyra habiskan chicken chop dye. Lagiiiiiii sedaaapppppppp~ HAHA ! x)



Life As We Know It Fuuuhaahhhhhhh~ Hero dah lah hensem bapak, ehh bapak hensem ! Baby tuu pulak buat muke seposen mintak kecomelan ! Wahahahaha comel gilooossssss aku cakap baby tuhhh ! Aku rase macam nak ambik je baby tuh jadikan anak angkat aku ! *tiputipu* Haha, okaylah. Tak ade lah sampai anak angkat kan, ambik dye jadi adik aku yang comel sudah memadai~ LALALA~ Hehe









Lepas dah tengok wayang, aku dengan Tyra pergi solat kejap. Then kitorang pergi MPH pulakk nak carik novel. Laila dengan Najwa dah turun bawah dulu. Diorang tunggu kitorag dekat Speedy. Tyme on the way jalan dengan Tyra nak ke MPH tu, terserempak dengan Pakuk. Actually bukan terserempak lahh tapi dye yang nampak kitorang. Haha :P Tyme tengah jalan tu tetibe,

Pakuk : Dora ! *sambil jalan

Aku : Ouh ! *terkejut

Tyra : Eh, dye pon ade ah. Tak ade pon dye nak tegur aku ann ;(

Aku : HAHA xD


Kitorang buatbuat tak tawu jelahh kehadiran dye. Haha. Kami terus berjalan masuk MPH. Hehe, so aku pon usha lahh rak novel dekat MPH tu. Akhirnya jumpa jugak buku nyaa. Actually aku memang tak ada idea langsung nak beli novel ape. Aku main beli jea novel tu lepas bace sikit sinopsis dekat belakang buku. Nampak macam best jee kan tapi tak tawu lahh. Novel Horizon Cinta pon ade lagi sikit jea nak habis. Tyra nak pinjam pulak lepas niy. Hehe :)



Pastu aku dengan Tyra bergerak turun ke Speedy. Aku borong 3 Idiots & Om Shanti Om. HAHA, hindustan punya pasal aku sanggup ! LOL :P . Aku tengok purse, duit dah tinggal ciputtt wey ! Aku cakap kat diorang, "Pasni aku taknak bukak purse dah" HAHA :D Kitorang ade snapsnap jugak dalam Speedy tuh. Nasib baek tak ade sape nak marah. Hehe :D . Ouhyea, semalam Sabtu, HARI TANPA BEG PLASTIK -____________-" Aku rase macam WATDAAAA ???!! Haha macam bongok jea. Dah lah makngah Tyra pesan macammacam barang dapur untuk dibeli. Kesian kodd Tyra sebab kene beli beg Jusco warna cokelatt tuu sematamata nak bawak barang dapur tu. Kelakar pon ade. Kehkeh xDD





















My lovely Aamir Khan ~! HEHE !

After that dudukduduk, lepaklepak, coz penat sangat nak jalan dah. So, snap gambar sebelum balik. Aku call mak aku, and mak aku cakap dye ngn ayah aku dah sampai pon dekat Jusco. Haha, ingatkan balik tumpang Najwa. Lastlast Tyra sorang jea yang ikud Najwa balik. Laila pulak cakap dye nak kene pergi bank ke hape entah aku lupe. So kitorang pon berpecah ikut jalan masingmasing. Aku pulak pergi lah lepak MPH jea. Mak ayah aku biarlah berdue-an dulu. Hehe. Then tetibe Laila call, tanye aku dekat mane. Laila cakap nak teman aku jea coz mak ayah dye pon dah on the way ke Jusco. HAHA, kitorang pon macam orang bodoe jelahhh tengoktengok buku dekat MPH tuuu. Lepastu mak ayah aku datang pulak dekat MPH, ajak kitorang makan. Kitorang pon follow jea. On the way nak ke foodcourt tu, nampak pulak mak ayah Laila. Lastlast Laila ikut mak ayah dye jea, dye tak jadi ikut aku pergi makan. Heheh :D








Ouh, Josh THE HOTTIE ! Lots Of Love ( LOL ) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Erkkk, panjang gilooooosssss entry aku kalinie. Penat type weyy, huhu k BYE !


2 comments:

cik tyra pinky ♡ said...

woii. bhahaha. malu den kaw cte psl barg dpur tu ;(

Dora Kimmy said...

haha aku post pon coz aten mesti nak bace psl kite g semban. so, let bygone be bygone yehh sygg <3 HAHA ;D