Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Semalam ,

Semalam, I call you, you tak answer~ * hanya lagu sematamata, tiada yang lain :P



Actually, semalam aku awayy ke Perak. Abang sedara aku bertunang. Emm sebelum tu, aku tido pukul 3.30 pagy sebab layan Fikhri, Armani, Fara, Aainaa online ! Kitorang plan nak chat sampai 2K. Tapi dapat sampai 1K lebehh jee, haha okay lah tu kodd :P



Dah tu, tido pukul 3.30 pagy, bangun pukul 5.30 pagy. Bapak ea tu an. 2 jam jee aku dapat tidur. HAHA, takpe. Dalam kereta, membuta jelahh aku :D Sampai Perak dalam pukul 1 petang lahh. Terus makanmakan, snapsnap gambar semua. Then balik pukul 4 ke 5 petang tah aku sendiri lupaa. Hehe ;) Aku pon ape lagy, membutaa lagy lahh dalam kereta kan ? HAHA.



Sekali tu, aku terjaga. Tengok jalan, macam kat Bukit Putus. You know Bukit Putus ? Alaa, bukit yang terputus putus tulaa. Haha penipu :P Bukit Putus tuu yang jalan bengkang bengkok macam ular tulaa. Ruperupenyaa baru aku tau yang kitorang on the way ke Cameron. Haha, aku pon happy semacam jelaa kod kan. Hehe. Dah panjang kod aku bercerita, tengok jelah gambar ea :)




ouhh ibu, Kak Caca, Maktam, Paktam :)


HAHA muke akuu~ -__________-"


Cantik kodd... Pelamin jelahh. HAHA :D


Tu dea abang GG ngn tunangnye, elehh.. segansegan tangkap gambar pulak. Haha



Ayah aku tergelak tengok gambar nie. Macam apetahh, haha :D


Abang GG niy tak pandai nak berposing sebenarnyaaa, kahkah :D




Abang GG : Dora niy, pergi lah tangkap gambar tu.

Dora : Eh, pehalakk. Abang GG yang nak kawen, abang pergi lahh posing kat sane tuu~

Abang GG : Eeeee~ Abang malehh lahh * Gelakgelak sambil merungut xD

Dora : Eiy, orang nak kawen happy jea posingposing, dye pulak malehh xD



Camtu lahh abang GG. Haha pelik sikit dye tu. Sorry bro :P



Terliur aku bhaii. Aku baru tau name abang GG, Hazizi. Kenape mesti name tuu hah ? Haihh, HUHU -_____-"


Yeahh, kat Cameron. Marimari, beli bantal Strawberry. Beli 10 , free 1. HAHA :D


Cincin saiaa belii. Ngehngeh ^___^


Sumpaaaa hodoh muke akuu. Haha~ Bantal bentuk strawberry beli masa pergi satu family. Yang macam headphone tu aku beli masa pergi dengan ibu and ayah aku jea. Yang bantal petak tu yang aku baru beli semalam. Beli pon sematamata sebab nak jadi alas tidur dalam kereta. Huaaarghhhh memang lena betul aku tidur dalam kereta semalam. Hehe.



The ending of the story, bertolak balik pukul 10 malam, sampai rumah pilah pukul 6 pagy, bangun daripada tidur pukul 4 petang. HAHA ! ^o^















Bye ! :D



No comments: