Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Sayangg kawankawan -__________-"



Harinie aku datang sekolah seperti biasa. Last week cuma isnin and khamis jea yang aku datang. So, this week pon just harinie and khamis nanti jea aku datang. Rombongan Ustazah Rosnani pon dah di cancel kan. Macam hampeh jea, HAHA :P . Macam biasa, dekat sekolah bosan nak matiy takde buat ape. Nasib baik jugak aku and Laila ade bawak racket nak main badminton. Hehe :D . Main badminton kejap jea pon lepastu lepaklepak, dengar lagu, and blablabla. Tyme tu hujan, so kitorang tak boleh nak merayau manemane lahh. Terperap jea dekat dalam dewan yang serba serbi memang tak indah langsung tu. HAHA :D . Tyme tengah borakborak tu tetibe hujan setitik turun kat kitorang. Rupanyea atap dewan bocor ! Macam yang aku cakap tadi, dewan yang serba serbi memang tak indah langsung pun tuu ! HAHA :D . Haih, ape lagy. Diorang niy mule laa tadah air hujan yang turun tuu pastu simbah kat muka orang lain. Haha. Lastlast diorang tukar spot main dekat luar dewan pulak. Aku pulak konon nak bace novel lah kan sambil tengok budakbudak niy main air kat luar dewan. Tengoktengok aku pon join sekali. Haha hampeh tol xD Aainaa pon tadi tetibe jea panggil aku an. Muka dah serius semacam. Aku pon agak cuak arr an. Heheh, rupenye takde ape pon~ :D


Aainaa : Doraaa~

Aku : Ape ? *tengah syiok simbahsimbah hujan kat muke budakbudak niy*

Aainaa : Sini arr jap.

Aku : *berjalan pergi dekat Aainaa* Haa, ade ape ?

Aainaa : Hee, jum redah !

Aku : Okeh jum !

Aainaa : Kite kire satu due tige, pastu pergi okeh ?

Aku : Okehhh ! :D

Aainaa & Aku : Satuuuuu , dueeeee , tigaaaaaaaaaaa ! *tak gerak jugak*

Aku : Hahahahahahahaa *gelak jea mampu :D *

Aainaa : Cepatlah ! HEHE.

Aainaa & Aku : Satuuuuu , dueeeee , tigaaaaaaaaaaa ! *tak jugak gerak lagi*

Aainaa & Aku : HAHAHA !


*tetibe semue budak pompuan nak join niy !


SEMUA : Satuuuuuuuuuuu, dueeeeeeeee, tigaaaaaaaaaaaaaaa !



Boomm kebabooommmmmmmmm ! *tiputipu* Haha akhirnyea redah jugak ! And semua budak perempuan macam gayat jea jeritjerit " AAAAAAAAAAAAAAAAAA~~ " sambil maen air hujan. Auww, gedik gituhh~ HAHAHA xD . And si Sakhawi pulak sengal, tak boleh blah dye cakap " Eee, main air taik burung jea korang niy ! (-.-") " . HAHA ! xDD



Ending of the story, kitorang main hujan tadi you know ?? Best gilaaaaaakkkkk ! And sebab diorang jugak aku demam harinie. Hehe takpe kawankawan, asalkan aku happy harinie~ Yeay ! Laen kali hujan lahh lagi eah ! Best ! Best ! Syg korang~ Weehoooooooo~ ^O^




Pee Ass : Aku sukaaa pulak gambar Danbo yang niy, Hehe comel~!


No comments: