Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Tak terkata eh .


Hari khamis malam jumaat, aku online tengah malam and terbukak link hantu. Dahlah aku online sorang sorang dalam bilik yang gelap tuuu. Tiba tiba keluar muka hantu dengan menjerit-jerit lagi bagai nak rak. Speaker pulak aku bukak tahap maximum punya. Cayalaaa kaw dora ! Sampai sekarang trauma tawu tak ? And sekarang aku tidur bilik ibu aku jee. And aku dah tak berani nak tidur lewat malam lagi, harap maklum :)



Hari jumaat bangun lambat sebab trauma lagi pasal hantu semalam. Ibu aku kejut aku bangun tapi tak jugak nak bangun. Second time ibu aku kejut barulah aku bangun. Tu pun sebab terpaksa nak kena ikut ibu aku pergi Port Dickson dengan Teacher Azlina. Daripada aku histeria sorang sorang dekat rumah tu, lebih baik aku ikut lah kan. Haa, sebelum balik singgah makan dekat Restoran Warisan Sri Menanti. Bertuah kodd sebab Teacher Azlina baik hati sangat nak belanja. Haha. Sampai rumah pukul 12.30 malam. Sembahyang, terus tidur sebab tak berani nak sentuh laptop dah :D



Harini sabtu, bangun 9.30 pagi. Awal kod. Pukul 10.30 pagi terus gerak Seremban dengan ibu nak pergi klinik mintak ubat kulit aku sebab dah habis. Then merayau manetah aku lupa pulak. Lepas tu terus pergi Jusco Seremban 2 nak sembahyang zohor. Terus jalan ke cinema, tengok 3C-Cuti Cuti Cinta :D Tak ada lah best sangat kod cerita niy. Three over five star lah aku kasi kan. Tu pon markah kesiann. HAHA :D Balik malam, terus tengok bola Negeri Sembilan vs Kelantan. Hobin Jang Hobin ! Grr, malangnyaaa Negeri Sembilan kalah. Aku frust bilaa Aidil keluar padang. Macam apetahh. Sejak tuu Negeri Sembilan down habis. Haihh sabar jelaaa~ -.-" Emm, aku online ni pon kejap aje. Lepasni nak off lah :)



Esok tak ade dekat rumah jugak. Esok pergi Melaka buat apetah aku ikut jea mane ibu and ayah aku nak bawak. Asalkan aku tak ditinggalkan dekat rumah ni sorangsorang dengan hantu harituu. Macam hampeh hantu tuu ! WUWUWUUUU T^T




Penat lah 3 hari ni nampaknyee, BYE ! -.-"

No comments: