Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


KoolFever untuk ibu saye satu please !


Ouhh, bad luck. Harini dengan tidak semenamena, ibu aku demam. Tapi, kenapa mesti harini ? Okay, aku jahat. Tak kira lah harini ke, semalam ke, esok ke, lusa ke, tulat ke, tayah laa demam =( . Nak sehad sehad aje laaa. Sedeh tawu taa ? =.=" . Tadi aku telah berusaha sedaya upaya dan mencurahkan segala bakat yang ada supaya ibu aku tak demam *ok finee, macam lah pandai kan =.="


Haa, aku urut urut bahu ibu, then aku carikkan ubat yang DAEBAK(awesome) yang pernah ibu kasi masa aku demam dulu and dalam setengah jam aku dah pulih tuu. Lepastu masa on the way ke dapur nampak pulak KoolFever yang dah berhabuk tak berusik yang dulunya dibeli secepat mungkin oleh abang aku masa sehari sebelum hari raya sebab aku merengek tak tentu pasal sebab demam hinggap dekat aku yang sebenarnya tengah dalam mood rajin nak membantu ayah dan abang aku yang sedang sibuk mengemas rumah nak raya esok tu. Aku terus ambik KoolFever yang tinggal seketol eh bukan, yang tinggal sekeping tu lepastu terus tepek dekat kening ibu dengan lafaz Bismillah. Then ibu mintak pulak inhale untuk melegakan hidung tersumbat tu.Aku punya lah carik inhale tu sampai ke lubang rebbit. Okay aku tipu. Aku carik inhale tu daripada dalam purse, sampai ke dalam beg sekolah, daripada dalam beg sekolah, sampai pulak ke dalam almari, sampai lah aku jumpa inhale tu dekat dalam cawan hiasan comel momel dekat almari sebelah bilik =.=" . Pheeewwwww~! Nasib baik jumpa :D . Okay sila lempang saya sebab buat ayat majmuk yang tiada berpenghujung. Woahh ayat giteww :P


Ahhah, buat pertama kali dalam hidup, yes aku mengaku buat pertama kali, aku melayan ibu yang sedang demam tu dengan baik sebegitu rupaa. Terasa amat baik lah diriku ini *apokah* pada malam yang gelap gelita ini *eh mana lampu ? o.O


Ibu cakap,

Ibu : Eh yang dye ber-iye iye sangat nie kenapa ?

Aku : Hehehe..

Ibu : Hmm.. *ibu paham maksud aku tu x))


HEHE, okay~ Sekarang ibu saya sudah tidur. Dan saya pula di sini yang masih online mendoakan agar ibu saya sihat sentiasa dan panjang umur selalu. Ayah jugee, abang jugee ^O^ . Oh yea, cakap pasal abang, jumaat nie dye balik. Yeyehh, tak excited ponn. Okay tipu lagi. Hik hik tehik tehik, panjang pulakk entry kalinie :D


Semua orang tertanyatanyakah mengapakah idorakah inikah terlalukah baikkah malamkah inikah kankah ? *apokah =.="*

Hehe, sememangnya ada udang disebalik mee, ada Oh Ha Ni disebalik Baek Seung Jo,
dan ada Park Gae In disebalik Jeon Jin Ho. Kihkihkih ^O^v


2 comments: