Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Ouh harinie last day sekolah . Ohh tidak , ohh yes , ohh tidak , ohh apakah , panjang nyea tajuk =="


Gambar ni ciplak dekat album Aten :D

Baca tajuk entry jea dah tawu yang aku memang tengah rajin sekarang ni. Heh daripada manakah kau dapat semangat nak taip entry nie hah dora woih ? Selama ni kan engkau pomalehh. Haa, kan keluar dahh loghat noghoghi akuu. Heh ape aku merepek ni. Sila abaikan :P . WUWU, last day sekolah dah tamat bila bergemanya bunyi loceng kebakaran dan semua murid turun berebut rindu nak beratur dekat padang yang besar godang tu. Alamak, lari tajuk. Hihi maafkan saye kerana menipuu :D . Memang ada bunyi loceng tadi tapi bukan loceng kebakaran. Loceng tandanya balik actually.. giteww :) .


Sebelum balik, sementara waktu masih ada, kitorang posingposing lahh dekat camera yang ditangkap oleh photographer yang tak professional langsung iaitu kami sendiri. Contohnya macam Teha yang berbaju sukan biru putih dekat gambar atas tu haa, busy jadi photographer lahh tu. Hihi, kitorang mestilaa bergilir-gilir kan jadi photographer. Nanti tak ada gambar mereka nanti ada yang merajuk pulak kan ? Ngehhh :D . Haihh, tadi tak dapat tangkap gambar dengan Aainaa pon =( . Dye asyik merayau ke mane entah, aku pon tak tawu. Dah jumpa tadi pon, lupa jugak nak mintak snap gambar. Hesh hesh, apelaaa. Hurm tak ape lah kod. Ibu aku cakap, aku boleh pergi jamuan kelas selasa depan dekat KFC tuu. Hehe, dapat laa jumpa korang lagi. InsyAllah :) . Nanti snap puaspuas dengan Aainaa. Yeyeh, hik hik tehik tehik *gedik lagi :P


Gambar ni ciplak dekat album Aten :D

Waaaaa~ Tengok gambar dekat atas ni Rindu nyea aku dekat korang nanti kan kan ? Tsk tsk ='( . Nanti kalau masing-masing dapat tawaran tukar sekolah nanti, mesti rindu kan ? (tu pon kalau dapat :P) Hisk hisk, tak bestnyeaaa~ Hesh hesh ape aku emo jea ni. Rilex ler bro, nantinanti ade laa tu jodoh kite jumpa lagi kan ? Hihi, macam nak carik teman hidup lah pulak giteww x) . Peace yawww~ (^^)v



Entry kalinie diakhiri dengan lelaki Beast saya, Woonie
Alamak, alamak.. Yeollie saya merajuk sebab tak ada gambar dye. Haih mengadenyee~ Kejapkejap...




Ahha ! Gediknyaa L pon tak malu nak menyibuk dalam gambar Yeollie saya. Hahaha :P .
Love you all friends ! Saranghae chingu ! LOL (Lots Of Love) ♥ ♥ ♥



Bye ! ^-^v


No comments: