Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Reunion ex-SKKP batch ‘07 ♥

Nie entry semalam sebenarnyaa, 25/11/2♥1♥ ^^




Hehe, alhamdulillah~ Akhirnyaa dapat pergi jugak reunion nie. Dah baca entry aku bawah ni ? Belum ? Haa pergi baca sekarang ! Haha takdelaa~ Sebenarnyaa aku risau tak dapat pergi reunion dekat JJ nie sebab ibu aku demam semalam. Sebab tu semalam aku ala ala nurse giteww merawat ibu aku yang demam dengan sepenuh perhatian. Ada dua orang cakap aku anak mithali. Haa, cakap lah lagi. Memang saya tidak ponn. Dudududududuuu~ *kejam kod =.=" hehe :P



Sebenarnyaa pagi pukul 9 tu, ibu aku still demam lagi. So, dah contact budakbudak ni bagitau yang aku tak dapat pergi sebab tak ada sape yang boleh hantar. Haa, aku apa lagi. Terus online jelah. Mood nak pergi hang out pon dah hilang sebab dah digantikan dengan mood Tumblr baru sayaaa. Kihkih ^O^ . Best pulak guna Tumblr nie *gayat* . Dah terbiasa dah sekarang ni, tapi post dekat Tumblr tu masih sikit. Hehe, ekh ekh ape lari tajuk nie ? LOL :P . Haa, balik kepada cerita. Dalam pukul 10 masa tengah syiok syiok post dekat Tumblr, ibu cakap dye dah sihat. Aku pon rasa lah dahi ibu aku, and tengoktengok dah reda sikit panasnye :) . Then ibu cakap dye boleh hantar pergi JJ. Terus text Mimi, tibe tibe dye cakap dye dah bertolak pergi Port Dickson dah pon =.=" . Lastlast, Teha dengan Laila jea yang jadi tumpang aku pergi JJ tu ^^


Kitorang sampai JJ lambat sikit. Dah sampai JJ, terus jumpa dekat foodcourt. Diorang semua tengah sibuk makan. Serius aku cakap segan gilaaa nak mati masa tu =.=" . Yelah, dah 3 tahun tak jumpa, tuptup dapat jumpa pulak tetiba kan. Haa, semua senyum tersengihsengih jea masa nampak kitorang bertiga datang. Haha comel je masingmasing *erk, comel ke ? =.=* LOL x) . Ramai gilaaa yang pergi reunion tu. Meh aku list eh. Kalau perempuan.. Aku, Teha, Laila, Nisa, Azza, Afiqah, Syafiqah, Jiha, Zurina, Hana, Miera and sorang lagi kawan sekolah Syafiqah. Haa, kalau lelaki pulak.. Fikhri, Ammar, Farhan, Sulhi, Qairil. Lelaki tak ramai sangat tapi perempuan jea yang ramai gilos =.=" . Haha tak apa lah, bak kata orang the more the marrier kan ? *betol ke ni ? haha yelah kod :P



Then aku, Teha, Laila tak join pon diorang makan. Kitorang terus ke cinema cepatcepat sebab diorang kata diorang SEMUA dah beli tiket wayang dah, kitorang je belom =.=" . Nisa dengan Azza tengok Harry Potter, tapi bebudak lain semua tengok Ngangkung =.=" . Aku dengan Laila nak tengok Harry Potter tapi Teha tak mahuuu T______T" . Lastlast beli tiket Ngangkung jugak. Tak ape lah, naty Harry Potter aku tengok lain kali :) . Cinema crowded gilaa macam dekat pasar malam. Nak pilih seat dalam panggung pun dah tinggal ciput. Kitorang ambik seat C, yakni 3 baris dari bawah =______=" . Dah tu jea yang sesuai. Risau jugak, dah lah tengok cerita hantu. Lepastu pilih seat nak yang depan jugakk tuu. Tefaaaaaaaaaakkkk =.=" . Sumpah aku cakap, Ngangkung lawaks babis *opps termencarut x)* . Ending cerita tu, hantu perempuan couple dengan hantu lelaki. LOL, okay maybe tak lawak =.=". Korang tengok lah sendiri :P . Okay, aku bagi 4/5 bintang lah kan. Hehe, korang try lah tengok yeah. Best~ :P


Tiga gambar dekat atas nie masa kitorang pergi main bowling after wayang habis. Actually, solat zohor dulu baru main bowling *nak jugak selitkan tu* . Hehe ^^ . Rasanyaa dalam dua jam kot baru kitorang habis main bowling sebab yang main tu 10 orang. Ada jugak yang tak main, jadi photographer jelah diorang kan. Haha :D . Daripada pukul 3 petang, sampailah pukul 5 petang main bowling.


Then dah habis main, kitorang blank dah tak tawu nak pergi mana. Takkan nak balik kod. Tak puas hang out lagi =.=" . Lastlast kitorang decide nak pergi karaoke dekat Greenbox. Tapi malangnyaa tak jadik masuk sebab RM10 seorang~ Mahal poitt T_________T" *name pon Greenbox, memang la mahal kaw ni pon =.=* . Haha, dah tak jadi tu semua blank lagi tak tawu nak buat ape. Tetibe Ammar kasi idea bernas dye dengan berkata, "Apa kata kite semayang asar dulu ?" . Hahaha, bijak kan ? LOL x))



Lepas solat, bebudak ni ajak aku, Teha, Laila lepak Term1 jea jalanjalan sana. Aku pon dah berhasrat nak pergi ikot diorang pergi Term1 naik bas even aku tawu mesti ibu aku tak kasi T__________T" . Eh eh, gambar atas ni gambar aku dengan Azza masa stop by dekat Speedy. Hehe :P



And and, ini pulaa kami bertiga di Speedy. Boleh pulak snap gambar pakai timer. Aunty aunty kedai tu pon dah pandang semacam jea. Hahaaa x) . Haa, after that kitorang pon pergi laa keluar JJ nak tunggu bas. Then tetibe on the way nak tunggu bas tu ibu aku call. Aku mintak izin nak pergi Term1. As expected, ibu aku tak kasi. Wuhuhuuu~ =.=" Sedih memang sedih, tapi nak buat macam mane kan. Dah dapat tengok wayang and main bowling dengan diorang pun dah kira okay lah kan ? ^^ . Lastlast kitorang bertiga patah balik masuk JJ. Ibu aku dah sampai MPH dahh pon. Endingnyaa, ibu aku belanja Teha dengan Laila makan McD. Haha, ada hikmah jugak tak ikut diorang pergi Term1 tu. Kalau kitorang ikut diorang, mesti tak merasa makan McD free kan ? HAHA, Allah memang sentiasa mahukan yang terbaik untuk hambanyaa. Keke, apocito pulak aku macam baik semacam nie ? Haha, aku tak tahuu~ xD


Korangkorang, rindu korang gilaaaaaa weyh ! Dah tiga tahun tak jumpa korangkorang, sekarang baru dapat jumpa =') . Masingmasing bentuk fizikal semuaaa dah berubah, hehe biasa lah tu kan ^^ . Aku happy dapat memekak tepekik telolong dengan korang macam orang tak betul masa main bowling semalam x) . Hope tahun depan kalau buat reunion lagi, kita dapat jumpa lagi eh eh ? Kalau boleh, dekat JJ jugak lah. Senang lah nanti~ *haha boleh pulak aku yang demand xD* . Kihkih sayang korang semuaaaaaaaa~ ^O^v


Okay lahh korang. Jam aku dekat sini pun dah tunjuk tepat pukul 2.45 pagi. Aku tak boleh nak tidur lambat sangat sebab esok petang nak jemput abang aku dekat airport, then terus ke rumah makcik belah ayah aku sebab ada majlis berinai malam tu dekat rumah dye. Kami pon kena lah datang kan, untuk bantu bantu apa yang patut. Dah nama pon esok tu akak sedara nak kahwin kan, takkan nak duduk tercorok online tak henti jea dekat rumah ni kan. Hehe, better off now. Byeee~ ^o^

Untuk tengok lebih gambar, click sini : Reunion ex-SKKP batch '07 ♥



No comments: