Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


S to the O to the double R to the Y ='(

Saya, yang bernama Nuraida Idora binti M.Ramlee.. Yang sah berumur 15 tahun pada 31 Ogos 2010.. Juga masih bersekolah di SMK Tuanku Muhammad, sekolah menengah yang saya tak berapa nak bangga sangat pon.. Nombor IC yang sah, 950831-**-**** iaitu nombor private yang tak boleh saya nak share nombornya.. Di sini, ingin melutut dan meminta maaf sebanyakbanyak yang mungkin kepada sahabat saya, Fatin Farhana Midzan ='( . Yakni dimana, pada tarikh 15/11/2010.. Saya telah terlupa untuk kasitahu beliau bahawa harini tidak sekolah.


Okay pembetulan, bukan terlupa. Sebenarnya saya dah cuba call malam tadi banyak kali tapi tak ade seorang pon yang sudi angkat call saya yang suci lagi murni tu. Okay sila muntah =.=" . Dan, saya juga dah tunggu sampai subuh untuk call beliau pada pagi subuh itu tapi akhirnya saya tertidur di depan laptop sendiri. Alangkah sedihnyaa T^T . Sedih kan kan ? Jum nangis samesame~ WUWU ToT . Rancangan yang telah dibuat dengan teliti bersama Nabihah Nizam pon tak menjadi. Tefaaaakkkkk =.=" . Lastly, saya mintak maaf lagi sekali. Aten, kaw nak ape supaye tak marah lagi ? *konon ade duit* HEHE ^^v


Meh kiss mehh.. Woohyun said, i am sooooooo sorry~! *smbil buat muncung* Kisskiss ^^
*comel pulak aku tengok gambar ni, KEKE :D*


Sedeh aku sebab plan yang dirancang tak menjadi. SOBS~ T..T
*bapak hensem kan laki baru akuu ??! haha sempat jugakk :P*


Okay gambar di atas ni untuk Biha sebab kasi idea pagi tadi. Kamsahamnidaa :)
Jangan pengsan yee nek ! HAHA, bye ! ^.^v