Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Saya jeles lah tahu tak ?



Kenapa mesti dye ? Kenapa ? Kenapa ? Kenapa dye jugak yang awak pilih ? Awak tahu tak yang saya tak suka dye ? Sampai hati awak buat saya macam ni. Awak sukaaa lah dapat patahkan hati saya ? Dulu awak lain, sekarang awak dah lain. Kenapa awak berubah sampai macam ni sekali ? Saya tak sangka sangatsangat. Ramai tau yang dah tawu pasal kita. Tapi awak berubah fikiran. Dulu awak pilih saya. Sekarang, awak dah berpaling dekat orang lain. Kenapa awak mesti jadi macam ni. Dari dulu lagi saya masih setia dekat awak. Tapii...hurmm. Saya tak suka diri awak yang sekarang. Tolong and please kembalikan Shahir saya yang dulu boleh. Saya benci Adira T___________T"










Pee Ass : Aku menjerit terpekik terlolong tengok Konsert Reunion AF8 semalam. Ibu aku pon dah pikir aku ni merepek aje. Ahaha aku happy dapat jumpa Shahir si pecinta hati setelah sekian lama dye menghilang. Ohh my... Im patiently waiting for your new song beybeyh ! HEHE ^o^v






HAHA sape cuak bace entry ni ? ROFLOL ! xDD

No comments: