Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Saya sedang mencari SAYA yang dulu *smilee


Uhhuuuu~ Esok aku sekolah. Ada jamuan pengawas dekat sekolah esok. Jadi terpaksa lah pergi walaupun tidak mahu. Aku malas sebenarnyaa. Sekarang patutnyaa aku dah ada atas katil membutaa dengan enaknyaa. Tapi entah, tak boleh pulak rasa. Banyak aku dah habiskan masa aku tak datang sekolah ni dengan tengok movie melayu dekat YouTube. Tapi aku masih rasa bosan. Yeah, aku tutup semua window dan aku bukak balik Google Chrome. Aku menuju lagi ke YouTube. Hati aku meronta-ronta mintak bukak 2PM - I'll Be Back Music Bank [101105] punya. Ouhh, aku rindu 2PM =') . Yep, paling rindu 2PM dibandingkan SuJu :) . Rindu rindu rindu~ =') . Lepastu aku bukak pula 2PM - Heartbeat. Ouhh alangkah rindunyaa lagu tuu ='D



Taecy sayaaa~ Rindu Taecy yang hottie ^o^ , rindu Wooyoung yang suka menari ssanti dance xP , rindu Nichkhun yang suka buat winky dye ;) , rindu Chansung yang selalu kena drop dekat member lain x) , rindu Junsu yang suka senyum nampak gusi dye :D , last sekali rindu Junho yang suka senyum macam iras Rain tuu :D . Waaaaa~ Rinduu gilaaa~! Aku nak gilakan Korea balikk. Dulu sebelum pmr bukan main rajin layan tu layan ni. Tapi lepas pmr, semuanyaa jadi malas. Uhhuuuuu~ Rakan-rakan, sila bantu sayaa~ Nabihah Nizam, Fatin Farhana Midzan, Nor Diyana Jeno, and Laila Syaza Khairul Anwar... Sila bantu saya buleh ? =') SOBS .



Nantikan kemunculan saya akan datang, coming soon.. I'll Be Back - still Dora ^o^v

No comments: