Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Trick or Treat .


Ehh dah Halloween ? HAPPY HALLOWEEN ! Ehh, entahh. Memandai jea kaw tukar tarikh Halloween heh dora ? Yeahh, memandangkan aku memang tak sambut and tak hingin nak sambut pon Halloween tu, sebab tuu aku tak tawu bile hari Halloween niy. Hee :) Tapi yang pasti, semenjak minggu lepas.. Bersambung lagi minggu niy.. Merupakan hari Halloween untuk aku. Yes, serious aku cakap *Anggukangguk mengIAkan* Korang tak percaya ekh ? Tak apa, aku pon tak perlukan kepercayaan korang. Haha :D Macam yang aku dah penat membebel dekat entry bawah nii, sejak hari khamis malam jumaat tulaaa aku sambut Happy Halloween. Aku pergi rumah orang satusatu mintak gulagula tawu ? Yeahhh, hebadd sungguh aku menipu.



Emm emm, hari khamis dah jumpa seekor hantu. Dah mula trauma plus fobia plus tak tahu nak kata apa dah sampai tertekan nak kena pikir dua tiga kali bila ada orang kasi link rase macam nak bukak ke tidak. Tu jee masalah akuu T_____T" Aku tak tawu lah macam mana kawankawan aku yang terkena jugak boleh melalui harihari yang mendatang dengan tenang dan aman. Yang aku tawu, hati aku sentiasa resah gelisah dan tak tenang. Dah banyak kali aku memohon diberikan semangat oleh-Nya tapi entah lahh *Ayat tak mahu blahh. Sila muntah x)* Ehh, aku cakap yang betol okay. Kalinie tak menipu punyaaa. Hehe :)



Aku baru sahaja dapat melepasi harihari trauma aku dengan melupakan HANTU KHAMIS haritu tapi telah ditambah lagi dengan HANTU ISNIN. Apakah ? Tapi Hantu Isnin ni muka dye memang tak sama lah dengan Hantu Khamis ni sebab hantu niy memang tak ada muka pon. Jangankan muka, kepala pon tak adaa. Tefaaakkkk -.-" . Ni pon kerja budak lelaki kelas aku yang tidak semena-mena meng-tagged aku dekat hantu, or boleh dikatakan manusia yang mati tiada berkepala. Woah, sedap ayat tuu dora. Thumbs up untuk anda ! :D Aku malas nak bagitahu siapakah gerangan lelaki yang buat dajal sedemikian sebab kalau aku bagitahu pon mungkin korang tak tahu. Kepada yang dah tahu, sila ambil seletip dan tutup mulut anda. Tenkiu :)



Okay hantu hantu, aku memang membenci korang semua T__________T"


Ni contoh hantu yang pertama, MARI HIV SAMA-SAMA


Ni pulak contoh yang kedua, MARI MALARIA SAMA-SAMA


Ni contoh yang ketiga, MARI HISTERIA SAMA-SAMA



Kepada orang yang berpenyakit semput tuu, diharapkan jangan lah bukak salah satu yeahh. Nanti dah elokelok dapat bernafas, tengok hantu jea, terus semput. Dah semput nanti terus sesak nafas. Dah sesak nafas tu nak kena call ambulans mintak hantar hospital. Bil telefon sekarang pon dah naik. Nak sms hospital, tak tawu pulak nombor handphone dekat sana. 3G apatah lagi. HAHA x)



Dan cara aku untuk menyedapkan hati aku supaya tak histeria macam haritu lagi, ade gambargambar untuk aku bagi penyedap hati :) Hehe, semuanyaa yang comelcomel macam HeeChul ! Mesti HeeChul sayang aku lebih bila aku puji dye macam ni. Teheee :-* muahx ! *gedikgedik*


- UNTUK YANG COMELCOMEL KELIK SINI

- UNTUK YANG KAWAIIKAWAII KELIK SINI


Huhuhu, dua jea lah aku kasi ea ? Banyak sangat benda comelcomel ! :D Nanti penuh pulak entry aku niy dengan link kan ? Hehe, lastly.. TRICK OR TREAT ! *winky



T__________________________________________________________________________________T"







BYE !

No comments: