Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Mary Stayed Out All Night .


Jiyeaaaahhh~ Dah berjaya tukar skin blog. Terima kasih kepada Nabihah Nizam juga kerana banyak membantu. Hehe, aku lupa pulak nak snap skin asal kan. Takpe lah kod, asalkan korang tawu macam mana rupanyaaa kan. Hehe, sekarang aku tengah on the way tengok Mary Stayed Out All Night. Dah tak sanggup nak tunggu dekat KBS lagi dahh. Ekeke, Geun Suk sangat mengancam jiwa dan raga saya walaupun tak berapa suka sangat dengan rambut dye dalam cerita ni, tapi tetap HOT o.O"



Jang Geun Suk, marry me please~! Bapak hensem ehh, LOL~ ^O^

No comments: