Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Saya dapat something =="

Hahaa, bukan dapat apa pon actually. Just dapat award saje :) . Award ni pon dah berminggu kod orang bagi dekat aku, tapi sekarang baru datang mood nak ambik award ni. Sebelum aku lupaa, baik aku ingat. Kan ? *apokah -.-"


Ni award daripada Yanie. Erkk, AKAK Yanie kod. Entah laa~ Tak sure pulak umur dye berape. Hehe maafkan sayeeee :P



And ni pulak award daripada anak murid ibu saye, Emanfifa :) . Thanks banyak yer dik. Coklat Toblerone akak jangan lupeee. HARHARHAR menggedik pulak kaw dora, mintakmintak. LOL, just kidding. Tapi, kalau betulbetul nak bagi pun, akak tak kisah. Akak terima jer. Tak baik tolak rezeki kan~ Kwangkwangkwang teeeettttttt -.-"



Okay jom tukar topik. Jengjengjeng~ Tengok laa gambar atas ni. Tak nampak eh ? Haa kalau dah tawu tak nampak tu, dah tak reti reti dah ke nak click gambar untuk zoom gambar tu ? HAHA tak lawak -.-" . The main point is, aku dah lama tak bukak formspring ni. Bukan ape, malas nak jawab soalan sebenarnyaa. Kalau ade soalan pon, semuanyaa merapik aje. Tu yang kalau aku balas la kan, mesti ciputciput jee. Tak percayakah ? Apakah ? Lantak kau laa. Ado den kesa ? Haha kan dah keluar loghat aku dahh -.-"


Hesh hesh ape nak cakap lagi heh. Haa, cerita Mary Stayed Out All Night or nak nama pendek lagi... Marry Me Mary, aku dah habis tengok sampai episod 7. Sekarang nak kena tunggu episod 8 yang ada subs punyaa -.-" . Cerita ni baru tayang dekat Korea, sebab tu still ada video yang belum di upload and belum yang ada subs punya. Haishh, bejoman lahh aku nak menunggu kalau cemni. Cerita nie best siott aku cakap. Haha, lawakss gilosss lahhh kan. Aku tengok cerita nie, for the first time aku tak tahu nak sokong sape untuk jadi hero kepada Wi Mae Ri tuu. Kang Moo Kyul (Jang Geun Suk) or Byun Jung In (Kim Jae Wook) ? Dua dua charming ehh -.-" . Mae Ri pulakk comel giloss nak mamposs heh dalam cerita ni. Bagi aku rase macam nak cubit jee pipi dye tuu. Hoho~


Aku ingat lagi bila Jung In sebut pasal kisah lama dye dengan Mae Ri masa kecik dalam bahasa Jepun,

" Boku ga iru.. boku ga kimi wo mamotte ageru, eien ni "

which means,

" I am here.. and I will protect you, forever "


Masa aku tengok part tu, aku macam OHEMJIII OHEMJIII~ Jung In-yahhh~! I LOVE YOU~~~ ROFL ! x) . Lepastu Mae Ri dapat piggy back riding daripada Jung In sebab kaki Mae Ri terseliuh. Then then, Mae Ri dapat kissed daripada Jung In dekat forehead Mae Ri yang ada scar masa diorang kecik ! Auwwww~ Part tu sweet giloss wehhh *O* . Rasa nak ulang banyak kali tapi malas sebab kang lambat habis tengok kannn~ HARHAR. Sebab tu aku sekarang ni raguragu sama ade nak Moo Kyul tu dengan Mae Ri, ataupun Jung In tu dengan Mae Ri -.-" . Arghhh konfius sudahh. Erkkkk abaikann T___________________T"


Cukup lahh aku cerita panjang lebar nii. Korang nak paham apa aku cakap, korang tengok sendiri ehh. Baru ade feeeeeelllllll giteww. Ngehngeh, byeeee~ ^O^



No comments: