Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Saya jumpa gambar abang cina tuu ! ^♥^


Sila telengkan kepala anda dahulu ^..^

Haa, happy nyer akuuuu~ First time jumpa abang ni hari Sabtu lepas. And sekarang ni dapat tengok muka dye lagi. Hari Sabtu jugak tu, yakni harini. HEHEHE Suke suke sukeeeeeee ^O^ . Korang korang, ni laa abang muka cina yang aku cerita dekat korang haritu. Yang taktau ape ape, boleh rujuk entry ni yee :) . Hensem tak ? Hensem tak ? LOL. Aku rase dye hensem je nii. Bagi korang, tatau lah kan xP . Thanks loads to Athirah Roslan, iaitu manusia bertudung coklat dalam gambar ni selaku kawan sekolah aku jugak yang snap gambar abang ni curik curik. Aku jumpa gambar abang ni pon dekat dalam photo album Tirah nie :D . Tapi, aku sedih jugak sebab aku tak ade dalam gambar ni ='( . Puahahahahaha godik kaw dora XD . Tirah cakap dye pon tersuka abang ni sebab tu dye snap gambar ni. Erkk watde T__T" . Haha bialahh haihhh. So sekarang senang laa korang nak carik abang ni dekat Pizza Hut tu ehh (haha macam je korang nak carik kan :P . Jum boo dora, booo~ XD) . Dah terlebih gedik ehh entry ni, maaf *bow* XD


Hehehehehehehehehehee aku sekarang dalam mood happy ni. Jangan kacau ^O^ *gedik



No comments: