Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Takde title tapi gedik nak tulis jugak OMG

Salam dan salam sejahtera dan salam cuti Jumaat dan salam satu Malaysia dan salam semuanyaa :) . Entry kalinie takde motif sebenanye nak cerita pasal ape tapi tetibe rase gedik nak taip entry even banyak lagi homwek tak siap OMGediknyeee sila lempang saye =,="


Okay nak jeles dengan Danbo sebab handphone dye lagi mahal dari aku punyaa. Kayes sungguh. Watdefish -..-


Cakap pasal handphone, dalam seminggu niy handphone aku merajok dengan aku. Taknak becakap langsung dengan aku. Pandang pon tak. Hmph fineeee. Lame jugak nak menunggu handphone niy berbunyi and vibrate ala ala menari dangdut giteww. Tak ade yang nak message. Memang membosankan bile homwek dah siap takde nak buat ape then termenung macam orang menunggu miracle berlaku =,=" . Okay jom tuka topik sebab borak pasal phone ni macam boring. Err takde MACAM, dah MEMANG boring pon T_T

Hari Selasa, hari last aku jumpe Fikhri. Kalau nak cerita, memang menyayat hati lah. Bagi aku jelah, kaw nak nyebok sedih jugak wekpo =.=" . Yes, Fikhri dah tukar sekolah Teknik. Alaa kaw ni Dora, teknik kat Seremban je pon. Chill bebeh bukan dekat Australia pongg. Takboleh takbolehhhhh ! Dekat Seremban ke Australia ke Paris ke, nak emo jugak. Amboi nak yang glamor aje. Okay sedih balik, WUWU T^T" . Aku malas nak cerita panjang lagi, kang emo balik paghahhh bak kate oghang nogoghi. Tapi tapi, petang semalam dye dah balik Pilah balik. Budak asrama memang balik semalam sebab ade cuti Jumaat coz of befday Duli Yang Maha Mulia Tuanku Muhriz ibni Almarhum Tuanku Munawir. Amboiii panjang gilo namo. Weetss ni pon copy dari wall Najib. Bukan Najib PM tu yeh, Najib classmate aku jeh harap maklum.


Danbo pon ade camera sendiri eh. Giloo den jeloss -_________-"


Panjang dah aku cerabih atas neh tah korang paham ke tak aku cito ney -,- Takpaham takpolah asal korang ade feeeeeeeeeel bace cerabih den ni giteww. Takde feel ? Okay takpe, ni yang nak down niy. Hmph~! Hah sekarang aku terdiam taktau nak cito apodah. Homwek pon tak start buat lagi, novel Papa pon belom khatam. Elok lah tu kengkawan dah khatam lime enam kali engkau belom habis bab 4 pon lagi. Amboiii melebih lah khatam lime enam kali tuh kan =,=

Esok sabtu. Ade ape dengan sabtu ? Mimi cakap ade kenduri rumah dye. Hoi hoi korang, korang dijemput tak ? HAHA, silelah salahkan Mimi sebab tak jemput korang. Mimi ajak aku sorang je. Kuikuikui~ Okay sorry Mie. Kang tak pepasal kaw kene boikot plak kang. HAHA tak lawak -..- Sabtu, actually result SBP keluar. Tak tak, aku tak nervous. Tak langsung. Tengah chill je ni *sambil senyum nampak gusi* T_T

Hem, redha jelah. Kalau aku tak dapat tawaran SBP pon tak ape. Aku akan tunggu MRSM. Kalau dapat MRSM Alor Gajah macam yang aku mintak, and Fikhri pon dapat MRSM yang same, dapat laa same skola dgn dye. Yeyeh ! Haha, banyak bermimpi di siang hari tak baek yeh adek adek. Jangan ikut contoh akk yang sorng niy @,,@ Emm camane ek ? Aku konpius niy. Wayar wayar otak pon dah banyak yang tercabut bak kate Biha T_T Kite just wait and see jelah. Fuhh speaking giteww. Ptuihh~




Byebye Fikhri, will gonna miss you bebeh. Nanti lepak KFC tao tao ! Makan ayam goreng feveret kaw~ Dah janji kan ?! Ngehngeh =D Kalau aku pindah nanti aku text kaw keyh. Okay emo balik, hemm -______________-


Dan sila berhenti cakap dekat aku macam ni,

" Kaw ni tak habis habis dengan Fikhri. Rilek jelah, bukan pakwe kaw pon "

Okay setakat ni maseh belom ade yang cakap macam tu dengan aku. Tapi mane tawu, on the way ade orang yang bakal cakap macam tu. Memang aku kasi hadiah dekat dye nanti. Tunggu sajelah :]


Kan aku dah cakap, Danbo memang kayo ! Jelos lahhh, boncimek den -..-


Okay dah, BYE................................................(noktah panjang yang melambangkan kekonpiusan diri)

2 comments:

Nur Syu'aidah said...

kalo dpt mrsm alor gajah bole la outing ngn akk ye...hahahaha tgglkn lela...

Dora Kimmy said...

hahaha bleh gakkk !! pstu kite g seoul garden sesame ! XD byebye lelaaaaaa ;D HAHA