Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Yuyun says....

Assalamualaikum :]

She made me realize something of what she says to me last Friday. I almost forgot to post it, but now i remember. Sharing is loving kannn~ :)


Pukul 12.15 tengahari. On the way balik ke dorm dari lab Bio...

She : Dora... ape dora rase bile dora dtang rumah najwa tapi najwa tak layan dora?
Me : Hah? Takpaham. Apesal tetibe je ni?
She : Takdelaaa.. ape dora rase klau najwa buad camtu kat dora?
Me : Errr~~ *blurr2 lagi sbb still x paham -.-'
She : Okay laa contohnye mcm dora dtang rumah najwa pastu najwa sruh dora duduk dulu. Then tetibe najwa ajak hazira dtang rumah. Bile hazira da dtang, najwa cume layan hazira jee. Borak2 dgan hazi, asyik ckap pasal hazi jee... tak layan dora langsung. Ape yg dora rase?
Me : Of course laa dora sedey bile najwa buad dora camtu =/
She : Hurm.. sedey kann? Macam tu jugak laa bile kite ni masih dalam bulan Ramadhan tapi kite asyik dok sebut2 pasal bulan Syawal je. Tak saba nak raye lah hape lahh. Bulan Ramadhan ni pulak, dilupakan macam tu je. Sedey kan? =/
Me : Emm~ (HOKAY setuju gilaa dengan fakta tu -.-')

Hurmm Yuyun... you're definitely right :)



And you know what Yuyun, your smile make me wanna smile too~~ hihi ^__^



Geez. Only now i realize that I really really really miss our time together with our facies. Gonna meet them this August 20th ! Can't wait laaa. hee~ :)))))))

Okay... done for today. Assalamualaikum... kalau tak jawab dosa, kalau jawab SAYANG. Bye girlfriend :D

p/s : off to Samura. bye peeps :)

No comments: