Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Petik-memetik

Assalamualaikum :]

First of all nak cakap, i know that the title for this post sounds a little bit ridiculous pfft -_- Kfine. Sabtu haritu, pergi hantar akak sedara kahwin dekat Ipoh. Bertolak pukul 9.30 pagi from Seremban, sampai sana pukul 1 lebih. Makan, snap pictures, yadayadayada... Pukul 4 bertolak balik. Btw, congrats to Kaklong sbb dah kahwin. Lepas ni dah takdapat la beronggeng dengan Kaklang and Kaklong pergi Midvalley lagi. Yelah orang dah kahwin kan, orang yang masih membujang and still tak lepas SPM kat sini jugak yang termangu keseorangan kat rumah nihaaa *nangisssss (over) . HERE, some pictures :)

Dalam gambar ni aku dengan Kak Shida which is yang pakai tudung purple tu je yang masih membujang *sedih LOL. Tapi, she's unavailable. Kfine, tinggal lah aku sorang pfft TAK LAWAK "-_-

Teneng teneng~ Selamat Pengantin Baru. Semoga berbahagia di samping suami hingga ke anak cucu cicit *ayat cliche


Hokay dah sambung cerita, petang tu from Ipoh terus gerak pergi Cameron. Last minute decision, alang2 dah sampai Ipoh tu kan sambil menyelam minum air kann. Sampai sana carik hotel semuanya FULL. Well biasalah musim cuti kan. Last2 tidur kat chalet jea. Ape nak kisah, asal dapat tidur krooh krooh aman dunia ni dah. Malam tu jalan2, takyah cerita. Penat kaki dah. Bayangkan jalan bawak banyak gilaaa plastik dengan BAJU KURUNG still melekat pada badan and jalan raya tu basah pfft basah jugak kain aku alaahai -..-


Esok pagi tu pergi satu agrofarm yang baru bukak and selama aku pernah pergi Cameron, yang satu ni memang aku takpenah pergi lagi. Dah name pon baru bukak kan hadoi. Fyi, pagi tu pon pakai BAJU KURUNG sebab lepas balik dari Cameron, nak terus singgah kenduri lagi PFFT -_- Belasah jelah, sejuk tak sejuk pon bantai je. Alah setakat Cameron, takdelah sejuk mane ponn kan *belagak. Dekat situ, nampak macam satu tempat yang besar gilaaa dah nampak macam funfair pon ade sebab siap ade grill dengan pintu comey yang boleh bukak tutup dijaga dengan rapi oleh pakcik india HAHA. Oleh itu dengan kegedikan dan ketidakmatangan yang ade dalam diri, ku gagahkan diri pergi cakap ngan ayah nak main petik-memetik. And yes ! Ayah kasi phewwwwwww :D

Jengjengjeng~ Urmm urmm, sedap dow kalau dapat habiskan semua strawberry tuw. Hewhew :3 Btw, maaf. Gambar petik-memetik tidak dapat disiarkan kerana takde gambar petik-memetik ponnnn huk alohhh -..-


Baiklah, sampai di sini sahaja coretanku buat dirimu wahai pembaca pembaca yang berhemah *over . Aku pon taktau ape reason aku post entry ni? Hurm, maybe nak ucap congrats to Kaklong je sebab dah kahwin tapi sampai melalut ke strawberry tu pon aku taktau lah nak cakap ape dah. Alang2 dah taip tu, aku publish jelah kan hihiwktehik :3 *PANGGG

Sebelum tu, meet my boyprengss hewhew :-*

Ini anak-anak sedara saya yang cowmey merangkap boyprengss saya harhar. Hokaylah terima kasih kerana sudi membaca post yang tak seberapa ni. MUAHHHH :3

No comments: