Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


A moment to remember

Bismillahirrahmanirrahim...



Cikgu Noraini Samin

Masa mula-mula dulu saya rasa awak budak yang bagus. Betul, saya ingat lagi. Sebab result exam awak masa mula-mula lagi dah tinggi. Sepatutnya naik 70 tapi saya tak tau kenapa boleh turun jadi macam ni. Daripada apa yang awak cakap tadi, saya dapat detect yang awak ni konfius. Konfius dari segi cara untuk menjawab soalan. Saya harap awak boleh kembalikan Nuraida Idora yang dulu.


Cikgu Zatul Hijanah

Saya tahu... pandang kiri, budak pandai. Pandang kanan, budak pandai. Depan belakang pun budak pandai. Sebab tu kita kena lebih aktifkan diri dalam kelas supaya dapat tergolong dalam kalangan mereka. Awak pun, berkawan dengan rakan-rakan yang aktif, kan dalam kelas? Idora, saya harap awak dapat luahkan idea awak dan kita gabungkan dengan idea saya supaya kita dapat berkongsi dalam apa topik yang tengah kita bincangkan. Tak apa kalau salah, sebab daripada kesalahan tu lah lebih senang untuk kita mengingat.


Cikgu Mazlinda

First impression saya terhadap Idora ni dalam kelas, saya nampak dia ni memang ada minat nak take part dalam apa yang saya sedang ajar dalam kelas. Tapi dia masih kurang keyakinan diri. Ada benda yang dia nak cakap, tapi tak terluah. Lama-lama saya tengok, dia dah makin kurang menonjolkan diri dalam kelas. Kenapa Idora?


Jumpa dengan Cikgu Awanis, tak tau lahh. Ayat cikgu tak berapa terkesan kat hati saya. Maaf cikgu T_T"

Jumpa dengan Cikgu Massuliana, aku banyak kena bebel je. Dapat A pun kena bebel lagi. Tak paham aku -__-"

Jumpa dengan Cikgu Fadzilah Suria, aku rasa macam nak leleh time tu jugak. Ayat cikgu dramatis, puitis & segala macam "IS" lagilah. Cikgu baik sangat, tapi aku hampakan. SOBS.





Kbai.

2 comments:

Fika Pelik said...

hai akak ! nice blog . btw , stil sekolah kat sm sains muar ke ? if stay , insyaAllah boleh kenal !

aida idora said...

yep, still :)