Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Lost


Assalamualaikum :]

September. What goes around, comes around. Benda yang terjadi tahun lepas berulang lagi tahun ni. And pada bulan yang sama which is September. And I don't like it. It's not like Sept is the worst months ever, no. But, I just don't like it and I don't know why. Im having a very hard times lately. Surviving for myself. And.... im exhausted yet my effort is still not enough.

Wake up memang susah bagi aku since after raya. Sebab dah biasa bangun lambat masa cuti -_- Terpaksa decide untuk stay up sampai 3-4 pagi eventhough esoknya tu hari sekolah. Tu pun still tertidur-tidur jugak atas meja study :/ Penat. Seriously penat :/

Berapa hari je lagi SPM. Like people commonly said, SPM is just around the corner, yada... yada... Kalau dihitung secara kasar, ada 30+ lagi @_@ Tapi kalau ditolak tambah bahagi darab dengan waktu tidur, makan, berjalan, mandi and blablabla... ada lebih kurang 15 hari je lagi actually. Trust me. Cikgu HEM sekolah aku dah kira-kirakan untuk kitorang and it really freaks me out :/

Effort aku, still tak cukup. SANGAT. Kalau nak dibandingkan dengan kengkawan aku yang lain, effort diorang lagi berganda-ganda. At least effort diorang tu membuahkan hasil jugak masa trial. Aku? Alhamdulillah, ada jugak hasil yang positif tapi like I've already said, it's still not enough. Trial aku, takpayah cakap. Biasa-biasa je. Frankly said, aku memang pandai. Yes, i admit it. Semua orang pandai kot. Tapi, aku tak SEpandai kengkawan aku yang lain. Diorang 10, 20, 30 kali ganda lagi pandai daripada aku seriously said.

Tapi takpe, alhamdulillah jugak sebab aku dikurniakan kengkawan macam diorang. Tanpa diorang, mungkin aku lost :/ Aku tak boleh survive sorang-sorang. It's hard :/ Im just wishing for this Jadual Anjal things will come to its end as soon as possible please. Aku nak Azam yang lama. Azam yang complete and not like now :/

Ya Allah, please give me some strength. Amin :|




" Allah helps those who help themselves "

No comments: