Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Currently.

Now it's already 3.50 am.

Awesome kan? Sucks? K i know.

Tak tidur lagi. Apasal?

Ohhh layan drama korea. Greatttttttttttttttt for you.

Bangun lambat. Dah tengah hari baru nak bangun.

Mulut pulak kerja mengunyah je tak henti.

Anak dara apa entah teruk gila =,="

Now tengah layan K-dramas which are Protect The Boss, Scent of A Woman, Secret Garden.


Currently watching this, Protect The Boss. Motif tengok cerita ni, sebab ada Jaejoongie. Seriously rindu sangat pakwe lama ni :'( Dah dua tahun tinggalkan dia lepas aku curang dengan Heechulie. Okay this is  LOL. To those who don't know, Jaejoong is the one yang rambut pacak :) I love his current hair, sangat matang dan handsome :) At first, im quite dissapointed cause he's not the main actor in this drama. But well, i think that's a relieve actually. Since main actor kebiasaannya akan ada banyak kiss scenes kan. Better dia jadi pelakon sampingan je. Aku tak rela Jaejoongie aku kena kiss banyak kali woih. But still, dia masih ada kiss scene dalam drama ni. Dengan perempuan sebelah kiri dia. Duhhhhhh =,=" Cerita ni tak rugi tengok, sangat kelakar and quite ringan. Ringan... maksudnya tak complicated sangat. Jaejoong comel gilaaaa and lawak gilaaaa dalam ni. Serious aku tak tipu! Dia bawak watak matang tapi ada childish sikit. Yang hero drama ni memang childish habis. So bila childish bertemu childish berebut sorang perempuan, tak ke comel? HAHAHA. Part dorang bertumbuk paling best! First time nampak the other side of Jaejoong dan aku rasa sangat WOW :O  Heroin dia yang belah kanan. Sangat cantik bagi aku :) Ada 18 eps semuanya. So aku tinggal 8 eps lagi. Siapa yang tengok drama ni mesti tau lagu blog aku ni lagu apa. Okay? Now im looking forward for Jaejoong's new movie which is Jackal Is Coming :D Hihihi sukaaa :3

 

 Second, Scent of a Woman. At first, tak terfikir pon nak tengok cerita ni since aku tak suka heroin dia. Tapi sebab dah tayang kat tv. So aku layan je. Aku tak tengok drama ni kat lappy, malas. Baik aku tengok kat tv yang dah sedia ada subtitle BM hehe. Aku layan kat lappy bila aku ada ter-missed eps ke hape. First reason tengok cerita ni sebab hero dia is Lee Dong Wook yang handsome dan famous dengan drama My Girl dia dulu tu. Second reason, sebab ada Xiah Junsu dalam drama ni. Even scene Xiah Junsu kejap je but still, sangat rindu and suara diaaaa. Jaejoong ponnn. Aku taktau camne nak describe ahhhh =,=" I don't know why lately aku sangat rindukan DBSK even dah takde DBSK dah sekarang ni. Disebabkan aku sukakan Jaejoong, so aku sangat menyokong JYJ sekarang ni. JYJ FTW! Jyeahhhhhh ;)

 

Third, Secret Garden. Masih tergantung cerita ni. Tergantung since sebelum SPM lagi. Pehhhh tak ke lama tu? Tak silap, sebelum bulan puasa lagi aku start tengok cerita ni. Tapi tergantung cause of I need to focus on my SPM first. Taktaulah kenapa aku nak tengok cerita ni. Best kot? This drama is quite unique tho. Sokay then, tunggu aku tengok sampai habis dulu eh hihi :p


And now aku tengah survey nak tengok cerita apa lagi. Heh tamak.

Banyak gila kan? Tapi entah.

Tengok separuh-separuh pulak tu. Sampai bila nak habis?

Saja menggedik. Bosan.

Cari kerja, belajar memasak, pergi driving lesson.

Takyah cakap lagi ah. Dah bosan dengar.

Hailaaaaa hidup =,=" kbai.


No comments: