Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Deep inside

Bismillah :]

Currently mood, im okay. Now I feel more relieved. Haritu serabut macam hapeje. Empat hari berlalu kot, aku lalui empat hari tu dengan banyak benda yang aku pikir. Aku mula redha dengan apa yang dah jadi. Aku tak kisah dah. Aku dah mula okay and boleh terima dah hari-hari yang bakal aku lalui. Tapi, tadi jadi lagi. Aku tak jangka pon. Aku cakap dalam diri. Kalau ada, adalah. Kalau takda, takdalah. Tadi paling lama kot :) And sekarang banyak benda yang aku dah tau. Banyak benda jugak yang aku dah share. Tak sangka, apa yang aku pikir, rupanya bukan apa yang sebenarnya berlaku. Manusia, camtu lah. Suka think too much. One more thing, kalau dah buat janji tu tolong tunaikan boleh tak?

" Kau yang janji okay. Kalau kau tak datang balik, taktau ah aku nak cakap apa. Merajuk dua minit kot. Hmph "

Okay now memang aku merajuk dua minit. So please start counting.

Btw, ni ada video aku nak share. Do watch and understand it :)





 deep meaning. budak tu cakap benda yang betul dan dia ditembak. kawan-kawan dia setuju dengan cikgu tu sebab takut. tapi diorang dah lihat apa yang berlaku. dalam takut, kita dapat tengok, classmates dia tukar jawapan kat buku tu. dalam hati diorang tetap mengaku kebenaran tu. they 'learnt' from what they have seen. awak boleh paksa orang dengar apa yang awak cakap, tapi awak tak boleh paksa hati orang untuk percaya dengan apa yang awak cakap. 



credits : Matluthfi and Angah Fuzah :)

2 comments:

salihah :D said...

kejamnyeee cikguu tuh !

aida idora said...

kejam mcm kau! hahaha :p