Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Matang sikit eh

Bismillah :] 

 Im wishing the best for...



Nurul Faqihah binti Mohd Yusof :) 

Dia bedmate saya. Tak bedmate sangat sebenarnya tapi dia tak boleh tidur malam tanpa saya di sisi muehehe :3 1st January lagi dah birthday dia. Matang yang amat sangat. Kau dah tak underage. Seriously untung wehh =,=" haha. Goodluck in whatever you do in life. Dr Faqihah masih mahu teruskan niat di hati belajar di Ireland kan? Kalau masih, goodluck :) Im wishing the best for you :)

 XOXO, ME :3




Hazira Nadiah binti Kamarudin :)

 Dia teman sehati sejiwa seraga dan sebakul saya LOL. 2nd January dah birthday dia. Birthday awal tapi nampak macam masih muda. Dah tua rupanya kau ni hahahaha. Patutlah kau lagi matang daripada aku hewhew. Masa Form4 dulu dia suka peluk orang. Peluk dia macam peluk teddy bear hahaha. Bila nak kurus? Tunaikan janjimu terhadap Pipet and Pecy. Kalau taknak guna tali skipping tu, kasi aku weh. Aku sangat memerlukannya kat rumah ni haa XD Dan dia suka curik Naqq sayaaaa tsk tsk T___T *over* Kau nak amik TESL kan? Ke dah tukar idea? Hahaha same goes to you, im wishing the best for you in whatever you do in life :)

 XOXO, ME :3



Do, diorang dah matang ah. Kau tu bila lagi?
MATANG SIKIT DO ! 
Serius rindu nak dengar ayat tu daripada korang :'/ hihi.


 p/s : korang kalau dah berjaya silalah JANGAN lupakan aku yang comel ni TQ :D

2 comments:

salihah :D said...

matang sikit do, haih tak matang betulla :P

aida idora said...

hahahhaa dia cakap orang pulak.
budak tadika abim kena blaja bnyk lagi ni ! XD