Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


What a day

Assalamualaikum :]

Now it's already 2.50am in the morning. Aku still tak tidur lagi. Malam semalam tidur awal sebab paginyaa ada driving class. And now tak ngantuk sebab lepas balik daripada driving class terus terbongkang tidur. Lama jugak aku tidur sampai bangun-bangun je terus tengok Setia Hujung Nyawa lewlsss. Penat and ngantuk sangat laa hihi :3

Driving class semalam best gilaaakk wa cakap luuu :p Cikgu suruh datang pukul 7.30am, aku datang 5 minit awal. Lengang gilaaa macam tak berpenghuni je Akademi tu aku rasa. Tak ada orang pun. Rupanya Akademi tu bukak pukul 8.30am -__- Terpaksa laa tunggu cikgu sensorang kat pondok motor tu. Aku sempat laa jugak main game kejap dalam phone sementara tunggu cikgu sampai hahaha. Cikgu sampai je terus dia suruh aku drive o.O Terus naik bukit, then ajar parking and tiga penjuru terus. Banyak kali jugak buat and setakat ni takda mati enjin yeayyyy :D

Then macam pukul 8.30am tu tetiba nampak Tirah datang yeayyyyy ada geng hehe :D Tirah cikgu lain, tapi tak sangka pulak sama hari driving class hehe. Dah makin lama tu, Akademi makin ramai orang yang datang. Dalam pukul 10.30am camtu ajak Tirah pergi minum kat kedai sebelah pejabat Akademi tuuu. Borak-borak gosip pasal cikgu masing-masing haha. Cikgu Tirah lawak gilaaaa. Dia dapat Cikgu Tarmizi xD

Tak lama lepas tu nampak Gencheh, Akma and sorang lagi lupa pulak nama datang kat kitorang. Akma ni bukan Akma yang perempuan tu tau tapi Akma lelaki yang comel tu hahahaha pfft. Datang-datang je terus suruh Tirah belanja, then tetiba join minum semeja dengan kitorang o.O Diorang sumpah wa cakap, lawak gilaaaa nak mati hahaha. Sampai merah-merah muka aku gelak dowhhhh xD Borak dengan diorang macam borak dengan bestfriend till jannah lah konon ehhh kan bahaha. Keluar semua loghat nogoghi kitorang tanpa segan silu. Aku ni dah lama tak borak guna loghat nogoghi sebab asyik terperap kat muar tu je -_-" Bila da jumpa geng sekepala terus keluar loghat aku join diorang sekali. Hilang terus keayuan dan kecomelan yang ku pendam selama ni. Hahahahahahahahahaha k LOL :3 Tapi segan jugak sebenarnya sebab diorang lelaki kan. Akma pulak tanpa segan silu duduk sebelah aku. Gilaaaaaa kau takda tempat lain ke nak duduk? T___T Aku........ bukan apa....... aku........ tak biasa sebenarnyaaa fuuuuuu~ *angin tiup*

Yang paling lawak tu lahhh, si Gencheh tuu. Cikgu memandu dia Cikgu Zaiton tauu. Boleh pulak sesuka hati dia je panggil Eton Eton. Bahahahahaha xD Aku cerita kat diorang yang cikgu aku romantik and sweet gitewww kannn. Pastu dia cakap " Eton tu pun apo kughang ehhh. Dongan den komain beby beby lagi " TROLOLOLOL. Sumpah lawak. Dia dah lah cakap benda tu dengan muka dia yang macam konon innocent lah kan. Mau ku lempang je rasa hahaha =,="

Yang sorang lagi aku lupa nama tuu, boleh pulak dia cerita yang dia parking kereta kat atas bukit. Wak luuuuuuu parking atas bukit hahahahahaha. Pastu dia salahkan cikgu dia pulak. Dia cakap " Iyolah. Fizi lah tah hapo-hapo. Dah dio sughoh den parking, den parking yolah ateh bukit nun haa. Den mati an injin, teghuih den tughon keto. Den biaa an yoo keto kek ateh bukit tuu. Tak tau lak den yang dio sughoh den parking kek dopan pondok " . Yang ni sorang lagi mau je aku kasi makan kaki hahaha =,="

Aku dengan Tirah gelak macam hapeje dowhh tadi. Orang sekeliling pon pandang kitorang macam apeje. Sorry lah yee hehe :3 Aku sewonokkkk jumpa korang and dapat borak bebas camtu. Dah lamaaaa sangat rasanyaaa tak borak dengan orang sama negeri hahaha. Overnyaaaaa aku ni woyyy -___-"

Ohhh, lepas diorang semua balik cikgu aku suruh aku drive kat jalan raya. And I was like SAY WHAAAAAAAAAAT? o_O GILAAAAA MANA PERNAH AKU DRIVE SENDIRI KAT JALAN RAYA T________T Mula-mula tu cuak jugak laa. Keras satu badan aku bila drive kat tengah jalan hahaha. Nasib baik cikgu ada kat sebelah. Tapi cikgu pun haihhhh. Boleh pulak dia bergughau "Haa, awak drive lah sendiri. Saya tengok awak drive pon dah okay. Saya nak tidur kejap" . And aku macam CIKGU JANGAN BUAT SAYA CENGGINI, SAYA TERJUN KERETA NANTI. Hamboihhh statement kau dooooo =,=" hahahahahahahahaha k.......... Nasib baik okay je alhamdulillah kami berdua balik masih ada nyawa lulzzz. Masa drive pun takda mati enjin ke, salah masuk gear ke hape. Yang penting aku happyyyyyyyyyyyyyyyyyyy laaaaaaaaa YEAYYYYYY :D

Btw tengok ni ;

Kdrama di Twitter Cc Azim & Dora

Ni Chuwa punya kerja. Geram betul. Tapi lawak pon ada sebenarnyaaa HAHAHAHAHAHAHA k :P Sorry Azim aku market kau kat sini. Pasni ramai laaa follower kau. Aku hanya membantu je hehehe (Y) :)


p/s : panjangnyaaa celoteh harini hewhew :3

No comments: