Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Blog baru

Just like WTH ARE YOU TWO DOING RIGHT NOW? o.O LOL

Assalamualaikum :]

Baru berapa hari lepas je aku post entry baru. Now aku post lagi. Biasalah kerja menganggur, tak buat apa. Edit blog je kerja. Now, bukan blog ni je aku edit. Aku baru buat blog baru tadi muahaha. Blog tu khas aku buat untuk tutorials je. Motif aku buat blog tu? Aku pun taktau haha. Tapi kerja aku senang ah nanti nak carik tutorial apa-apa ke untuk blog kan, takpayah susah carik kat blog orang lagi. Blog sendiri pon ada tutorial dah. Oh so great. Tapi baru sikit je tutorials aku sempat buat harini. Lainkali sambung lagi lah. Tengok mood jugak. Rasa macam nak layan balik K-dramas hihi :3

Jom take a survey kat blog baru aku kejap, aku bosan ni haha.


Im tired yet still happy and satisfied just like him. Ahaks :3


Love ya Bang! Kehkeh :3

Bye!

No comments: