Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Choose well or live hell

Assalamualaikum :] 

Hamboihhh tajuk taknak kalah uolss ihik ihik tehiks.

I bet ramai yang dah dapat tawaran itu ini kan. Same goes with me. But im confused. Totally confused. Im not really sure about my future. Tak macam kengkawan yang lain. Kebanyakannya dah jelas depan mata apa yang diorang nak, apa yang diorang dapat. Tbh, aku minat Dentistry. Yeahh yeahh, aku tukar ambition aku lagi -_- Masa form5 dulu aku dah muktamad nak ambik Architecture tapi............ ada pros and cons yang perlu dipertimbangkan. Abang banyak kasi nasihat. Same goes with ibu and ayah and Along. Thanks loads :* Tapi tengok result la kan. Now aku dah tak yakin nak ambik Dentistry. Aku redha je apa ibu ayah nak aku jadi. Masa depan aku sendiri jugak. I know they want the best for me. Yang penting cikgu tu memang tak lah kan. Cukuplah parents and abang dah cikgu. Biarlah aku pecah legacy pulak hahaha k.

So banyak jugak tawaran dah dapat. Tapi belum terima lagi. Tengah tunggu result UPU keluar. And UPU aku, kebanyakannya mintak diploma dekat UiTM. Course apa, nantilah cerita. Tunggu result keluar dulu, baru aku share kayh. Asasi pulak aku cuma mintak satu je, dekat UPM. Tapi, tak berharap pun nak dapat yang tu lol.

Buat masa ni baru dapat tawaran UTP, Unisel, Unikl, Uniti, KPM. UTP tu masih dalam proses je. Baru lepas interview ahad lepas. Unisel tu dapat Diploma Pengurusan Pentadbiran dekat Shah Alam. Unikl dapat Diploma in Pharmacy dekat UNIKL Of Royal College Of Medicine Perak. Perak lagi....UTP pon Perak jugak -_- Kalau aku terima Unikl ni, maybe dapat sama dengan Tyra. Dengar cerita jelah Tyra nak ambik Unikl ni haha. Tapi swasta kan, maybe byebye je kot -.-V Uniti pulak dapat Diploma in Accountancy tapi aku tak sure dekat mana sebab Uniti ni haritu direct call rumah je huhu. KPM pun Diploma in Accountancy dekat KPM Ayer Molek Melaka. Tapi seghiusleyyy confused! T.T

Oh btw, aku MARA and JPA dua-dua tak lepas. Congrats dodo, congrats. Baca jelah story kengkawan kau pergi interview ye. Menganga lah kau, padan muka sapa suruh tak study bebetul /nangis.

Tarikh tutup terima tawaran adalah seperti berikut (lol) ;

Unisel : 26/04/13
Unikl : 26/04/13
Uniti : No deadline ahaks.
KPM : 27/04/13
UTP : Tarikh result lepasan interview 30/04/13
UPU : ??????? /flip table

UPU bila keluar woy? 25/04/13 ke? Tolonglah cepat. Kalau betul lah aku dapat kau UPU, memang aku terima kau seadanya. Takdanya nak confused dah. Seghius! -_- Yang penting matriks memang awal-awal aku taknak ah kan haha. Katanya matriks keluar awal daripada UPU tapi bila??? Mana??? k over -_-


Hey long time no see you Lizzie/Hilary or what-so-ever-they-called-you
Im not that sad tho. Im just confused.....

Buat istikharah lah dodo, in sha Allah ada jalannya. No one knows kan? But we already know that HE knows the best. Ya namean :)

Oh btw today is #ADayForHIM #HappyHIMCHANDay #HappyZhoumiDay #HappyRayJunDay and so on omaigod why so banyak hahaha. But im here to make a special wish for Himchan omma since ive been missing him loads :*


So now im wishing you HAPPY BIRTHDAY dear Himchan omma. We BABYs miss you loads since youve been missing from your One Shot comeback. Miss seeing you rapping/singing on stage and your aegyos >#< Stay cute like an omma and dont forget to eat well and get well soon and we'll be waiting for your next comeback. Gildarilkae ^^ I miss and love yah :* hihi.

Ok bye!

No comments: