Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Oblivion

Assalamualaikum :]

Dah beberapa hari berlalu since keluar hangout Midvalley haritu w/ Noelle, Hazro and Aliah. Hari isnin kalau tak silap. Lame dah tak hangout. Last masa hangout w/ Aten beberapa hari lepas SPM habis. PERGH berzaman wa cakap sama lu. Ok kalini banyak gambau, tak banyak cakap sebab malas nak taip hihuu :3

Pukul 7.30am gerak basten, tunggu Noelle. Pukul 8 naik bas from Kuala Pilah to Seremban. Right. Setengah jam aku tunggu sengsorang kat basten tunggu dia bersiap -_- Sampai KTM, naik train. Puangpangpungpangpungpang, maka sampailah di Mid.


Met Hazro and Aliah. Aliah yang pakai shawl biru cair, Hazro pakai shawl merah putih. Noelle tudung merah. Aliah ni cousin Hazro. Hazro pula classmate saya. Noelle pula kawan lama saya. Maka begitulah ceritanya ^^V


Watched Oblivion with them. Cerita yang sangat AWESOME :O Thumbs up!

Ok time dalam cinema memang lawak gila ah >#< Aku dengan Hazro ah asyik main teka-teka je ape jalan cerita sebenar Oblivion ni. Pastu gelak-gelak. Tak pikir orang lain langsung dalam cinema tu -_- Hahahaha maaf. Sewonok sangat ah sampai kaki aku pun naik atas kerusi depan kitorang tu TROLOLOL tak senonoh. Maaf lagi.... -_- hihi.


And here, Yakininku Bento for lunch! Tersangatlah sedap hogehhh ;A;

Aku nak makan makanan Korea tapi diorang takmau. Last-last ke Jepun jugak kami ahaks. SEMUA perbelanjaan makanan ditanggung oleh Noelle. Almost RM100+ jugak duit dia terbang cemtu je sebab belanja kitorang makan kat Sushi King haritu o.O RM450 elaun PLKN katenyerrrrr~ Muahahahahahaha. Thanks Noooooooo~! ^^





Mulanya lepas tengok movie, pergi The Gardens carik Redbox. Cadang nak karok tapi seghiussss mahal. RM30+ satu kepala. Right. Aint got money for that -_- So kitorang window shopping je. "Kitorang" hanya ditujukan untuk aku dan Noelle je k hahaha. Yang lagi dua orang tu, memang shopping habis kahkah.



Maka pukul 5pm kami gerak KTM untuk pulang. Hazro and Aliah turun kat UKM. Me and Noelle turun Seremban lah. Naik bas pukul 7pm yadda yadda maka pukul 8pm sampai Kuala Pilah. Nasib baik ibu ayah tak bising asalkan anak diorang ni selamat sampai rumah sudehhhhhh hikhokkkkk ^^V

Kbye!

2 comments: