Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Random


Assalamualaikum :]

So here I am once again. Malam tadi bosan sangat, so decide nak edit blog je. And now, JJANG! Skin baru lagi hahaha. Malam tadi main coding hampir 4 jam kot. Ok la tu tak lama mana pun kalau nak banding yang haritu punya perghhhh 3 hari wa cakap sama lu -_- Tak banyak beza pon actually, just skin je tukar. Isi dalamnya sama je. Edit ni pun main paste paste giteww je kan phewwww senang sikit kerja (Y) .


Atas ni preview skin lama aku before aku tukar skin ni. Which one is better? Aku pun taktau -.- Tapi sebab aku serabut dengan font text skin lama, sebab tu aku tukar yang baru ni. Header pulak aku buat baru jugak but as simple as possible lah kan. Tapi edit header tu pun tak seberapa hasilnya sebab time tengah mengantuk laa menggedik nak buat header kan, sekarang rasa nak lempang diri sendiri -_- Baik pergi tidur daripada edit header, tah pape aku ni asdfghjkl pfft -..-

Cakap pasal tidur.................okay nak tidur!

Bye! :)

No comments: