Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Growl like a wolf

Please give me a moment OTL


My life ruiner. ALL OF THEM.


Their choreo is freaking damn awesome and cool ;_; /brb ugly sobbing/

Just please, please take care of urself cuz I dont want anyone to hurt because of this T.T


Excuse me excuse you.

Bye.

Lucky

Assalamualaikum :]

OMG mayn I won the Kpop Bookmark Giveaway by Nafaa >#< I never tot that I I just ._. nvm. But am happy tho and excited and YARGH I WON! U HEAR ME :> teehehehe lol. This is my very first time dude. VERY FIRST TIME EVER i said ==" I might sound exaggerating thing but bb do u feel me?? u.u


bb why must u so kiyowo ~3~

Urhm and as you guys aldy know.... the Wolf Drama MV (part 1) is out dem ==" It's a freakin Monday when SM released the MVs. It's A frEaKiNg fIrsT dAy of the week man. What a nice day you got there dear SM. Before bukak puasa pulak tu T-T How do you think i was at that time?? I was laik a freaking crazy whore crying and screaming over these idiots on the bed and my roomate asked KAU DAH KENAPA to me and that embarrased me dherr. I hate u guys T__T

And why must LUHAN He's so dem I cant T~T And Kyungsoo, got hit by Luhan puahahahaha u deserves it right bb ~v~ LOL. Thank Luhan you should do more laik punch him straight on the face or or even kick him right on his ass pfft ahahahahaha sounds so fun to me lemme help you with that. Or maybe NANA u wanna join meh? (OuO) lmao. And my Kaisoo feels.......SOBS. I CANT all this ;_; And the "to be continued" words DEHEK WAS THAT ==" Im so done /jump off cliff/

Plus KAISTAL OH KAISTAL NUGU \("-_-) ASDFGHJKLHGDSASDFGHJKL /brb killing myself/


Forever goodbye

Assalamualaikum :]

Last monday dah tanggal braces alhamdulillah :) Tak lama mana pon pakai, setengah tahun je :O Ramai orang cakap aku pakai kejap sangat WELLs aku rajin *coughs* pakai rubber bands *coughs* lol.


Miss my old braces aldy :( Serius rasa pelik bila takdak braces ni ==" Dah tak comel dah sobs hahahahahahahahahahahaha kbai /terjun bangunan/


Goodbye my fellow braces ;_; /wipe tears/


And welcome ma new fwen, retainer! LOL love u much much till i chokes pfft -_-


Bye!

Kpop Bookmark Giveaway by Nafaa

 photo badassdo_zpsfe6744e7.gif

My sexy biatch *V*

Trying to get rid of my boredom by doin this :)

Due date : 10th August 2013

Facebook : here
Twitter : here

Farewell




Freaking roommates Mawarashid and Fara :)
Am going to miss you Mawar :( Like SO MUCH TILL IT HURTS.

Wondering who will be replacing her place in my room now :(