Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


SEONMUL - A Kpop Bloggers Community



CHILD ABUSE. CHILD ABUSE. HEWLP.

Assalamualaikum :]

Ok ignore me people -_- Actually entry kalini nak promote satu site baru ni. Tak ingat la plak macam mana aku boleh jumpa site ni. Tapi bunyi site ni macam seronok. Aku first time jumpa, terus tanya macam-macam pasal site ni kat admin. Admin pun bagus, peramah je tak sombong ^^

Site ni diberi nama as SEONMUL which stands for gift in korean. Members of this community will be called as SEONNIES. Idk i think it sounds cute. Walaupun ehem ada bunyi macam SONE sikit coughs but nope hehe yang ni lain. As korang boleh nampak title atas, site ni khas untuk gather kpoppers all over the world ewah. So kepada yang tak minat kpop, entry ini semestinya bukan untuk anda U_U sorry, no offense pls.

Site ni baru ditubuhkan sebulan je kot tapi dah berjaya gathers 50 Seonnies kalau tak silap :) And i am one of them coughs. Site ni lebih kepada kpoppers yang ada blog. Selalunya lah kan bila bukak blog je, mesti nampak ada tepek header muka artis korea, takpun kat site "about me" diorang ada tepek muka artis korea jugak. Dan aku adalah salah seorang daripadanya -__- mian.

Bagi aku site ni banyak membantu lah jugak sebab bila aku bosan, aku rasa nak blogwalking tapi aku selalu taktau nak visit blog siapa so site ni la yang banyak bantu aku jumpa blog ramai kpoppers. Trust me, aku memang jenis yang suka visit blog orang yang ada banyak tepek muka artis korea instead of blog yang sangat berat dengan entry-entry yang macam serius je bunyinya sebab nanti aku cepat bosan ;_; Bila aku bosan, maka aku tekan close tab. Bila aku tekan close tab, maka aku bosan kembali. Now do you see my problem here? OTL. Site ni pun ada buat event-event macam giveaways. Tapi setakat ni aku tak pernah join lagi sebab aku pun still baru. Freshie gitu lol.

And you guys pon akan dapat badge free from this site :D Just kasitau admin, korang nak badge korang macam mana. Nanti diorang buatkan for free :) Then korang punya badge tu akan automatically ada kat link "family" means korang dah officially became one of the Seonnies there ^^ Btw, takde paksaan tau nak join ke tak. Ikut rela hati diri sendiri je ok :)


So this is my badge haha. Urgh old Kyungsoo i miss him ;__;

So kepada sesiapa yang berminat nak join this community, come on gurls. Go and visit this site ^^ It's easy to sign up. You just need to visit the site and click on the "be a seonnie" link, then fill in the form stated :) Kalau ade prob nak fill in the form tu, korang boleh pergi straight tanya kat admin yang online kat situ and seek help from them. They will help :)

Click pada gambar bawah ni untuk ke site SEONMUL :)


p/s : ayat geli habis. taktau kenapa. kbye!

No comments: