Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Sketch


without fire, there is no light.

Assalamualaikum :]

Aku taktau kenapa tetiba rasa nak post entry. Padahal ada banyak lagi benda nak kena buat. Banyak lagi benda tu bukan benda macam tutorials, assignments etc. Benda yang aku maksudkan ialah benda lah, takpaham ke /muka serius/ Aku bosan sebenarnya............. Serius bosan takde benda nak buat kat rumah ni T^T Kalau ada adik beradik mungkin aku akan lebih spend time dengan diorang KOT lol tapi........... Aku cuma ada abang sorang ;_; Abang aku pulak study jauh SIGHS.

So recycle hidup aku jadi macam ni.

Bangun tidur --> Twitter --> Kdrama --> RM/WGM --> Tumblr --> Update blog --> Tidur
[please repeat this for 23456789 times thank]

Tapi uhm bila dah bosan sangat tu aku curik masa untuk draw something. Aku memang takda bakat melukis ke hape ;_; Sangat takda ;_; And tiap kali try lukis, mesti epic failed T__T Aku try melukis pun bukan apa, aku tengok Nana lukis macam ASDFGHJKL lawa sangat dah kenapa and Laila pun lukis ASDFGHJKL jugak then there's me like WADOHEL ARE YOU DOING HERE DUDE. Diorang diorang diorang uhm dah macam uhm uhm Kriscasso while me is just Do Kyungsoo lmao /cries at corner/ ;__;

So tah cemana tah pepagi buta lepas subuh masa Hari Raya Aidiladha tu datang mood nak melukis haha. Tak memilih hari betul aku nak melukis. Time orang nak raya aku pulak dok sibuk nak melukis segala /slaps maself/



So, this is it. Not my very first sketch actually. Ade banyak lagi sebenarnya tapi semuanya epic failed bagi aku OTL . And yang ni pun aku lukis sebab rasa macam senang haha. Walaupun tak 100% sama kan, tapi ni yang aku rasa ok antara semua ;__; Aku pilih gambar ni sebab nak elakkan lukis mata lol. Mata sangat susah nak lukis T____T Bagi aku la and mulut jugak T____T Sebab mata and mulut lain orang, lain jenis. Tapi aku pulak tiap kali lukis mata, nanti end up semua mata sama je dah kenapa -__- Pastu rambut pulak aku malas nak habiskan sebab.......malas /snorts/ . So, ni lah hasilnya. Walaupun tak berapa menjadi ha ha.

Tadi sempat buat watermark sendiri ahahah. Ni watermark sementara je kot sebab aku buat nak cepat tadi. So cropping gambar pon tak kemas padan muka aku. Nanti aku buat lain la heh. Kalau rajin lol.


pororo bb i love u too :*


p/s : aku taknak cakap pape pasal SMT Beijing. bye.