Freebies Links Facebook Twitter Ask Instagram Dayre Home


Random


" Budak UPSR 5A dapat hadiah mini cooper "


Pagi tadi pergi kenduri berkhatan anak kawan ibu.

Ibu borak-borak dengan kawan-kawan dia. (my ibu is a teacher and so do her friends fyi)

Sorang cikgu tu tanya sorang cikgu ni.


"Sapiah, Naqiudean mintak apa je hadiah 5A?"

"Takde apa pun kak, yang dia cakap cuma Naqi nak ibu doakan Naqi bahagia dunia akhirat."


Jangan buat anak sayangkan parents sebab duit dan barang mewah.

Kalau duit dan barang mewah dah takda, means takpayah sayang parents jugak la?

Gitu?

Nice.